Rövid lapok

Az Alsós tanítói portálból

Lent látható 100 találat, az eleje 151.

(előző 100) (következő 100) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)

  1. (történet) ‎Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Tanulásirányítás ‎[1 518 bájt]
  2. (történet) ‎Környezetismeret/Hozzárendelhető segédletek/Kapcsolódó feladatlapok ‎[1 593 bájt]
  3. (történet) ‎Programok tanítóknak a 2016/2017 tanévben ‎[1 594 bájt]
  4. (történet) ‎Programok tanítóknak a 2017/2018 tanévben ‎[1 594 bájt]
  5. (történet) ‎Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességeket meghatározó pszichikus funkciók, és ezek fejlesztési lehetőségei/A nagy és finommozgások, testséma fejlesztése ‎[1 631 bájt]
  6. (történet) ‎Figyelem a gondos hangképzésre, beszédlégzésre ‎[1 636 bájt]
  7. (történet) ‎Bontás ‎[1 645 bájt]
  8. (történet) ‎Környezetismeret/Könyvesház/Gyermekeknek ajánlható/Könyvek ‎[1 653 bájt]
  9. (történet) ‎Matematika/Módszertani alapelvek/Életkori sajátosságok figyelembevétele ‎[1 655 bájt]
  10. (történet) ‎Matematika/Módszertani alapelvek/Tévedés szabadsága, vita ‎[1 658 bájt]
  11. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességeket meghatározó pszichikus funkciók, és ezek fejlesztési lehetőségei/A nagy és finommozgások, testséma fejlesztése ‎[1 668 bájt]
  12. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Összefüggések, szöveges feladatok/Szöveges feladatok/A megoldás szakaszai ‎[1 669 bájt]
  13. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek/Drámapedagógia/Munkaformák, konvenciók ‎[1 693 bájt]
  14. (történet) ‎Matematika/Betekintő/Továbbképzéseink/Akkreditált tanfolyamaink/Akkreditált tanfolyam - Új módszertani eljárások a környezeti nevelésben az 1-4. évf.-on ‎[1 693 bájt]
  15. (történet) ‎Rólunk ‎[1 705 bájt]
  16. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Feladattípusok/Ismeretlen szöveg feldolgozása ‎[1 721 bájt]
  17. (történet) ‎Probléma felismerése, problémamegoldás tárgyi tevékenységgel és gondolati úton ‎[1 800 bájt]
  18. (történet) ‎Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2013/2014 tanévben ‎[1 858 bájt]
  19. (történet) ‎Matematika/Hozzárendelhető segédletek/Feladatlap útmutatóval ‎[1 872 bájt]
  20. (történet) ‎Matematika/Betekintő/Videótár ‎[1 893 bájt]
  21. (történet) ‎Környezetismeret/Kitekintő/Szakmai kapcsolatok - bevezető/Minisztériumok, Természetvédelmi-, és egyéb intézmények ‎[1 904 bájt]
  22. (történet) ‎Analógiák felismerése, követése ‎[1 910 bájt]
  23. (történet) ‎Összehasonlítás, azonosítás, megkülönböztetés képessége ‎[1 967 bájt]
  24. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Összefüggések, szöveges feladatok/Szöveges feladatok ‎[1 990 bájt]
  25. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A napközis tanulás/Tanulásirányítás ‎[1 999 bájt]
  26. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Közmondások, szólások ‎[2 018 bájt]
  27. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Számfogalom - a számfogalom tapasztalati alapjai ‎[2 143 bájt]
  28. (történet) ‎Környezetismeret/Tanterv ‎[2 147 bájt]
  29. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Számfogalom - a számfogalom tapasztalati alapjai/A számkör, a számkörbővítés ‎[2 152 bájt]
  30. (történet) ‎Kezdőlap ‎[2 158 bájt]
  31. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Összefüggések, szöveges feladatok ‎[2 268 bájt]
  32. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Óravázlatok/Kevély Kereki ‎[2 275 bájt]
  33. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Geometria, mérés/A geometriatanítás célja/Szemléletformálás ‎[2 287 bájt]
  34. (történet) ‎Környezetismeret/Módszertani alapelvek ‎[2 305 bájt]
  35. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Geometria, mérés ‎[2 335 bájt]
  36. (történet) ‎Környezetismeret/Könyvesház/Tantárgypedagógiai szakirodalom ‎[2 412 bájt]
  37. (történet) ‎Matematika/Módszertani alapelvek/Életkori sajátosságok figyelembevétele/A játék ‎[2 414 bájt]
  38. (történet) ‎Környezetismeret/Támasz/Fejlesztőpedagógus munkája/A képességfejlesztésről ‎[2 492 bájt]
  39. (történet) ‎Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Tanulásírányítás ‎[2 533 bájt]
  40. (történet) ‎Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája ‎[2 580 bájt]
  41. (történet) ‎Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Szabadidő szervezés ‎[2 589 bájt]
  42. (történet) ‎Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája ‎[2 599 bájt]
  43. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom – nyelvtan - 3. osztály ‎[2 604 bájt]
  44. (történet) ‎Környezetismeret/Könyvesház/Folyóirat figyelő és ajánló ‎[2 622 bájt]
  45. (történet) ‎Itt megtekinthető ‎[2 660 bájt]
  46. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Valószínűség, statisztika/Valószínűség/Célunk a téma tanításával ‎[2 667 bájt]
  47. (történet) ‎Az írás jelrendszerének elsajátítása ‎[2 670 bájt]
  48. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Gondolkodási műveletek/A kombinatorika az alsós tananyagban ‎[2 680 bájt]
  49. (történet) ‎Az írás jelrendszerének elsajátítása, s az ehhez szükséges képességek fejlesztése ‎[2 686 bájt]
  50. (történet) ‎Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Szabadidő/Szabadidő megszervezésének módja ‎[2 688 bájt]
  51. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/Szabadidőben végezhető fejlesztés ‎[2 702 bájt]
  52. (történet) ‎Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája ‎[2 703 bájt]
  53. (történet) ‎Itt olvasható. ‎[2 743 bájt]
  54. (történet) ‎Itt ‎[2 750 bájt]
  55. (történet) ‎Környezetismeret/Fejlesztendő képességek ‎[2 760 bájt]
  56. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Könyvesház ‎[2 777 bájt]
  57. (történet) ‎Matematika/Fejlesztendő képességek ‎[2 864 bájt]
  58. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A napközis tanulás ‎[2 880 bájt]
  59. (történet) ‎Összegalakjai ‎[2 941 bájt]
  60. (történet) ‎Algoritmikus gondolkodás, algoritmusok követése ‎[2 988 bájt]
  61. (történet) ‎Matematika/Módszertani alapelvek/Az absztrakció megtervezése ‎[2 989 bájt]
  62. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek/Drámapedagógia/Alkalmazott drámajátékok ‎[3 064 bájt]
  63. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom – olvasás - 3. osztály ‎[3 075 bájt]
  64. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Óravázlatok/A -s; -sz; -z; dz végű igék felszólító módja ‎[3 114 bájt]
  65. (történet) ‎Környezetismeret/Támasz/Fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességek/Szem - kéz és észlelés ‎[3 125 bájt]
  66. (történet) ‎Környezetismeret/Hozzárendelhető segédletek/Értékelési módok, módszerek ‎[3 224 bájt]
  67. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek/Drámapedagógia/A drámát szabályozó elemek ‎[3 234 bájt]
  68. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek ‎[3 267 bájt]
  69. (történet) ‎Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A képességfejlesztésről ‎[3 308 bájt]
  70. (történet) ‎Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Játék ‎[3 320 bájt]
  71. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A képességfelesztésről ‎[3 396 bájt]
  72. (történet) ‎Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2015/2016 tanévben ‎[3 436 bájt]
  73. (történet) ‎Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2016/2017 tanévben ‎[3 439 bájt]
  74. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Geometria, mérés/A geometriatanítás célja/A tananyag/Példák a feldolgozásra - 3. osztály ‎[3 442 bájt]
  75. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Feladattípusok/Tantervi témakörönként ‎[3 446 bájt]
  76. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek/Drámapedagógia/A dráma fókusza, kerete ‎[3 471 bájt]
  77. (történet) ‎Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2014/2015 tanévben ‎[3 478 bájt]
  78. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Műveletek ‎[3 481 bájt]
  79. (történet) ‎Napközi otthon az iskolában Bacsák-Bíró-Sövegházy - Nemzeti Tankönyvkiadó ‎[3 489 bájt]
  80. (történet) ‎Ujjgyakorlatok a szép írásért ‎[3 496 bájt]
  81. (történet) ‎Alsó és napközi szakmai szolgáltatások a 2011/2012 tanévben ‎[3 543 bájt]
  82. (történet) ‎Környezetismeret/Támasz/Fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességek ‎[3 548 bájt]
  83. (történet) ‎Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Játék ‎[3 587 bájt]
  84. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Geometria, mérés/A geometriatanítás célja ‎[3 596 bájt]
  85. (történet) ‎Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2017/2018 tanévben ‎[3 597 bájt]
  86. (történet) ‎Kányádi Sándor: Valami készül --- Verselemzés - óravázlat ‎[3 598 bájt]
  87. (történet) ‎Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2018/2019 tanévben ‎[3 606 bájt]
  88. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Geometria, mérés/A geometriatanítás célja/Szakkifejezések használata ‎[3 614 bájt]
  89. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek/Drámapedagógia/A drámatanár attitűdje; kérdések és válaszok kezelése ‎[3 629 bájt]
  90. (történet) ‎Matematika/Betekintő/Továbbképzéseink/Akkreditált tanfolyamaink/Akkreditált tanfolyam - Vonások és fogások ‎[3 650 bájt]
  91. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Óravázlatok/A tücsök és hangya ‎[3 665 bájt]
  92. (történet) ‎Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Szabadidő ‎[3 673 bájt]
  93. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Tanterv ‎[3 697 bájt]
  94. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A napközis tanulás/A játék ‎[3 706 bájt]
  95. (történet) ‎Programok napközis tanítóknak a 2013/2014 tanévben ‎[3 727 bájt]
  96. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Valószínűség, statisztika ‎[3 729 bájt]
  97. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Valószínűség, statisztika/Statisztika tartalma/A statisztika téma tartalma az egyes évfolyamokon ‎[3 770 bájt]
  98. (történet) ‎Matematika/Könyvesház ‎[3 798 bájt]
  99. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek/Drámapedagógia/A dráma tervezése ‎[3 805 bájt]
  100. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Fejlesztendő képességek ‎[3 843 bájt]

(előző 100) (következő 100) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)