Rövid lapok
Az Alsós tanítói portálból
Lent látható 100 találat, az eleje 141.
(előző 100) (következő 100) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- (történet) Környezetismeret/Tanterv/A tantervi témakörök tartalma [1 325 bájt]
- (történet) Módszertani tanfolyamaink az alsó tagozaton tanító kollégák részére a 2019/20 tanévben [1 346 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Könyvesház/Gyermekeknek ajánlható/Gyermekmunkák, tablók, plakátok [1 369 bájt]
- (történet) Módszertani tanfolyamaink az alsó tagozaton tanító kollégák részére a 2019/20 tanév II. félévében [1 384 bájt]
- (történet) Kistanfolyamok a II. félévben [1 393 bájt]
- (történet) Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Szabadidő/Matematikához kapcsolódó szabadidő [1 396 bájt]
- (történet) Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Játék/Hogyan tervezzünk? [1 452 bájt]
- (történet) Alsós és napközis szakmai vezetők, kerületi munkaközösségvezetők megbeszélései 2013/2014 tanévben [1 469 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Támasz/Más intézmények [1 482 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A napközis tanulás/A játék/Hogyan tervezzünk? [1 485 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Tanulásirányítás [1 518 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Hozzárendelhető segédletek/Kapcsolódó feladatlapok [1 593 bájt]
- (történet) Programok tanítóknak a 2016/2017 tanévben [1 594 bájt]
- (történet) Programok tanítóknak a 2017/2018 tanévben [1 594 bájt]
- (történet) Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességeket meghatározó pszichikus funkciók, és ezek fejlesztési lehetőségei/A nagy és finommozgások, testséma fejlesztése [1 631 bájt]
- (történet) Figyelem a gondos hangképzésre, beszédlégzésre [1 636 bájt]
- (történet) Bontás [1 645 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Könyvesház/Gyermekeknek ajánlható/Könyvek [1 653 bájt]
- (történet) Matematika/Módszertani alapelvek/Életkori sajátosságok figyelembevétele [1 655 bájt]
- (történet) Matematika/Módszertani alapelvek/Tévedés szabadsága, vita [1 658 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességeket meghatározó pszichikus funkciók, és ezek fejlesztési lehetőségei/A nagy és finommozgások, testséma fejlesztése [1 668 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Összefüggések, szöveges feladatok/Szöveges feladatok/A megoldás szakaszai [1 669 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek/Drámapedagógia/Munkaformák, konvenciók [1 693 bájt]
- (történet) Matematika/Betekintő/Továbbképzéseink/Akkreditált tanfolyamaink/Akkreditált tanfolyam - Új módszertani eljárások a környezeti nevelésben az 1-4. évf.-on [1 693 bájt]
- (történet) Rólunk [1 705 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Feladattípusok/Ismeretlen szöveg feldolgozása [1 721 bájt]
- (történet) Probléma felismerése, problémamegoldás tárgyi tevékenységgel és gondolati úton [1 800 bájt]
- (történet) Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2013/2014 tanévben [1 858 bájt]
- (történet) Matematika/Hozzárendelhető segédletek/Feladatlap útmutatóval [1 872 bájt]
- (történet) Matematika/Betekintő/Videótár [1 893 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Kitekintő/Szakmai kapcsolatok - bevezető/Minisztériumok, Természetvédelmi-, és egyéb intézmények [1 904 bájt]
- (történet) Analógiák felismerése, követése [1 910 bájt]
- (történet) Összehasonlítás, azonosítás, megkülönböztetés képessége [1 967 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Összefüggések, szöveges feladatok/Szöveges feladatok [1 990 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A napközis tanulás/Tanulásirányítás [1 999 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Közmondások, szólások [2 018 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Számfogalom - a számfogalom tapasztalati alapjai [2 143 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Tanterv [2 147 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Számfogalom - a számfogalom tapasztalati alapjai/A számkör, a számkörbővítés [2 152 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Összefüggések, szöveges feladatok [2 268 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Óravázlatok/Kevély Kereki [2 275 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Geometria, mérés/A geometriatanítás célja/Szemléletformálás [2 287 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Módszertani alapelvek [2 305 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Geometria, mérés [2 335 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Könyvesház/Tantárgypedagógiai szakirodalom [2 412 bájt]
- (történet) Matematika/Módszertani alapelvek/Életkori sajátosságok figyelembevétele/A játék [2 414 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Támasz/Fejlesztőpedagógus munkája/A képességfejlesztésről [2 492 bájt]
- (történet) Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Tanulásírányítás [2 533 bájt]
- (történet) Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája [2 580 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Szabadidő szervezés [2 589 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája [2 599 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom – nyelvtan - 3. osztály [2 604 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Könyvesház/Folyóirat figyelő és ajánló [2 622 bájt]
- (történet) Itt megtekinthető [2 660 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Valószínűség, statisztika/Valószínűség/Célunk a téma tanításával [2 667 bájt]
- (történet) Az írás jelrendszerének elsajátítása [2 670 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Gondolkodási műveletek/A kombinatorika az alsós tananyagban [2 680 bájt]
- (történet) Az írás jelrendszerének elsajátítása, s az ehhez szükséges képességek fejlesztése [2 686 bájt]
- (történet) Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Szabadidő/Szabadidő megszervezésének módja [2 688 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/Szabadidőben végezhető fejlesztés [2 702 bájt]
- (történet) Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája [2 703 bájt]
- (történet) Itt olvasható. [2 743 bájt]
- (történet) Itt [2 750 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Fejlesztendő képességek [2 760 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Könyvesház [2 777 bájt]
- (történet) Matematika/Fejlesztendő képességek [2 864 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A napközis tanulás [2 880 bájt]
- (történet) Összegalakjai [2 941 bájt]
- (történet) Algoritmikus gondolkodás, algoritmusok követése [2 988 bájt]
- (történet) Matematika/Módszertani alapelvek/Az absztrakció megtervezése [2 989 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek/Drámapedagógia/Alkalmazott drámajátékok [3 064 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom – olvasás - 3. osztály [3 075 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Óravázlatok/A -s; -sz; -z; dz végű igék felszólító módja [3 114 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Támasz/Fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességek/Szem - kéz és észlelés [3 125 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Hozzárendelhető segédletek/Értékelési módok, módszerek [3 224 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek/Drámapedagógia/A drámát szabályozó elemek [3 234 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek [3 267 bájt]
- (történet) Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A képességfejlesztésről [3 308 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Játék [3 320 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A képességfelesztésről [3 396 bájt]
- (történet) Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2015/2016 tanévben [3 436 bájt]
- (történet) Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2016/2017 tanévben [3 439 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Geometria, mérés/A geometriatanítás célja/A tananyag/Példák a feldolgozásra - 3. osztály [3 442 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Feladattípusok/Tantervi témakörönként [3 446 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek/Drámapedagógia/A dráma fókusza, kerete [3 471 bájt]
- (történet) Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2014/2015 tanévben [3 478 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Műveletek [3 481 bájt]
- (történet) Napközi otthon az iskolában Bacsák-Bíró-Sövegházy - Nemzeti Tankönyvkiadó [3 489 bájt]
- (történet) Ujjgyakorlatok a szép írásért [3 496 bájt]
- (történet) Alsó és napközi szakmai szolgáltatások a 2011/2012 tanévben [3 543 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Támasz/Fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességek [3 548 bájt]
- (történet) Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Játék [3 587 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Geometria, mérés/A geometriatanítás célja [3 596 bájt]
- (történet) Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2017/2018 tanévben [3 597 bájt]
- (történet) Kányádi Sándor: Valami készül --- Verselemzés - óravázlat [3 598 bájt]
- (történet) Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2018/2019 tanévben [3 606 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Geometria, mérés/A geometriatanítás célja/Szakkifejezések használata [3 614 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek/Drámapedagógia/A drámatanár attitűdje; kérdések és válaszok kezelése [3 629 bájt]
- (történet) Matematika/Betekintő/Továbbképzéseink/Akkreditált tanfolyamaink/Akkreditált tanfolyam - Vonások és fogások [3 650 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Óravázlatok/A tücsök és hangya [3 665 bájt]