Hosszú lapok
Az Alsós tanítói portálból
Lent látható 50 találat, az eleje 201.
(előző 50) (következő 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- (történet) Összehasonlítás, azonosítás, megkülönböztetés képessége [1 967 bájt]
- (történet) Analógiák felismerése, követése [1 910 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Kitekintő/Szakmai kapcsolatok - bevezető/Minisztériumok, Természetvédelmi-, és egyéb intézmények [1 904 bájt]
- (történet) Matematika/Betekintő/Videótár [1 893 bájt]
- (történet) Matematika/Hozzárendelhető segédletek/Feladatlap útmutatóval [1 872 bájt]
- (történet) Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2013/2014 tanévben [1 858 bájt]
- (történet) Probléma felismerése, problémamegoldás tárgyi tevékenységgel és gondolati úton [1 800 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Feladattípusok/Ismeretlen szöveg feldolgozása [1 721 bájt]
- (történet) Rólunk [1 705 bájt]
- (történet) Matematika/Betekintő/Továbbképzéseink/Akkreditált tanfolyamaink/Akkreditált tanfolyam - Új módszertani eljárások a környezeti nevelésben az 1-4. évf.-on [1 693 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek/Drámapedagógia/Munkaformák, konvenciók [1 693 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Összefüggések, szöveges feladatok/Szöveges feladatok/A megoldás szakaszai [1 669 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességeket meghatározó pszichikus funkciók, és ezek fejlesztési lehetőségei/A nagy és finommozgások, testséma fejlesztése [1 668 bájt]
- (történet) Matematika/Módszertani alapelvek/Tévedés szabadsága, vita [1 658 bájt]
- (történet) Matematika/Módszertani alapelvek/Életkori sajátosságok figyelembevétele [1 655 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Könyvesház/Gyermekeknek ajánlható/Könyvek [1 653 bájt]
- (történet) Bontás [1 645 bájt]
- (történet) Figyelem a gondos hangképzésre, beszédlégzésre [1 636 bájt]
- (történet) Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességeket meghatározó pszichikus funkciók, és ezek fejlesztési lehetőségei/A nagy és finommozgások, testséma fejlesztése [1 631 bájt]
- (történet) Programok tanítóknak a 2017/2018 tanévben [1 594 bájt]
- (történet) Programok tanítóknak a 2016/2017 tanévben [1 594 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Hozzárendelhető segédletek/Kapcsolódó feladatlapok [1 593 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Tanulásirányítás [1 518 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A napközis tanulás/A játék/Hogyan tervezzünk? [1 485 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Támasz/Más intézmények [1 482 bájt]
- (történet) Alsós és napközis szakmai vezetők, kerületi munkaközösségvezetők megbeszélései 2013/2014 tanévben [1 469 bájt]
- (történet) Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Játék/Hogyan tervezzünk? [1 452 bájt]
- (történet) Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Szabadidő/Matematikához kapcsolódó szabadidő [1 396 bájt]
- (történet) Kistanfolyamok a II. félévben [1 393 bájt]
- (történet) Módszertani tanfolyamaink az alsó tagozaton tanító kollégák részére a 2019/20 tanév II. félévében [1 384 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Könyvesház/Gyermekeknek ajánlható/Gyermekmunkák, tablók, plakátok [1 369 bájt]
- (történet) Módszertani tanfolyamaink az alsó tagozaton tanító kollégák részére a 2019/20 tanévben [1 346 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Tanterv/A tantervi témakörök tartalma [1 325 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Összefüggések, szöveges feladatok/Szöveges feladatok/A szöveges feladatok meghatározása/A szöveg és a szöveges feladat megkülönböztetése [1 316 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Betekintő [1 279 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A napközis tanulás/A játék/Hogyan kezdeményezzünk? [1 269 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Valószínűség, statisztika/Statisztika tartalma [1 242 bájt]
- (történet) Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Játék/Hogyan kezdeményezzük a játékot? [1 230 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Játék/Hogyan kezdeményezzünk? [1 210 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Feladattípusok [1 185 bájt]
- (történet) Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A napközis tanulás/Tanulásirányítás/Csoportos tanulás, együttes munkavégzés [1 182 bájt]
- (történet) 5 órás kistanfolyamaink [1 179 bájt]
- (történet) Programok alsós tanítóknak a 2013/2014 tanévben [1 177 bájt]
- (történet) Programok alsós tanítóknak a 2014/2015 tanévben [1 175 bájt]
- (történet) Programok tanítóknak a 2014/2015 tanévben [1 173 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Játék/Hogyan tervezzünk? [1 172 bájt]
- (történet) Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Összefüggések, szöveges feladatok/Szöveges feladatok/A megoldás szakaszai/Szöveges feladat megoldása [1 172 bájt]
- (történet) Matematika/Módszertani alapelvek/Egységes és széles alapozás [1 155 bájt]
- (történet) Környezetismeret/Kitekintő/Levelező/"Oldjuk meg!" [1 137 bájt]
- (történet) Matematikai szövegértő képesség [1 126 bájt]