Hosszú lapok

Az Alsós tanítói portálból

Lent látható 50 találat, az eleje 201.

(előző 50) (következő 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)

  1. (történet) ‎Összehasonlítás, azonosítás, megkülönböztetés képessége ‎[1 967 bájt]
  2. (történet) ‎Analógiák felismerése, követése ‎[1 910 bájt]
  3. (történet) ‎Környezetismeret/Kitekintő/Szakmai kapcsolatok - bevezető/Minisztériumok, Természetvédelmi-, és egyéb intézmények ‎[1 904 bájt]
  4. (történet) ‎Matematika/Betekintő/Videótár ‎[1 893 bájt]
  5. (történet) ‎Matematika/Hozzárendelhető segédletek/Feladatlap útmutatóval ‎[1 872 bájt]
  6. (történet) ‎Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2013/2014 tanévben ‎[1 858 bájt]
  7. (történet) ‎Probléma felismerése, problémamegoldás tárgyi tevékenységgel és gondolati úton ‎[1 800 bájt]
  8. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Feladattípusok/Ismeretlen szöveg feldolgozása ‎[1 721 bájt]
  9. (történet) ‎Rólunk ‎[1 705 bájt]
  10. (történet) ‎Matematika/Betekintő/Továbbképzéseink/Akkreditált tanfolyamaink/Akkreditált tanfolyam - Új módszertani eljárások a környezeti nevelésben az 1-4. évf.-on ‎[1 693 bájt]
  11. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Módszertani alapelvek/Drámapedagógia/Munkaformák, konvenciók ‎[1 693 bájt]
  12. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Összefüggések, szöveges feladatok/Szöveges feladatok/A megoldás szakaszai ‎[1 669 bájt]
  13. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességeket meghatározó pszichikus funkciók, és ezek fejlesztési lehetőségei/A nagy és finommozgások, testséma fejlesztése ‎[1 668 bájt]
  14. (történet) ‎Matematika/Módszertani alapelvek/Tévedés szabadsága, vita ‎[1 658 bájt]
  15. (történet) ‎Matematika/Módszertani alapelvek/Életkori sajátosságok figyelembevétele ‎[1 655 bájt]
  16. (történet) ‎Környezetismeret/Könyvesház/Gyermekeknek ajánlható/Könyvek ‎[1 653 bájt]
  17. (történet) ‎Bontás ‎[1 645 bájt]
  18. (történet) ‎Figyelem a gondos hangképzésre, beszédlégzésre ‎[1 636 bájt]
  19. (történet) ‎Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességeket meghatározó pszichikus funkciók, és ezek fejlesztési lehetőségei/A nagy és finommozgások, testséma fejlesztése ‎[1 631 bájt]
  20. (történet) ‎Programok tanítóknak a 2017/2018 tanévben ‎[1 594 bájt]
  21. (történet) ‎Programok tanítóknak a 2016/2017 tanévben ‎[1 594 bájt]
  22. (történet) ‎Környezetismeret/Hozzárendelhető segédletek/Kapcsolódó feladatlapok ‎[1 593 bájt]
  23. (történet) ‎Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Tanulásirányítás ‎[1 518 bájt]
  24. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A napközis tanulás/A játék/Hogyan tervezzünk? ‎[1 485 bájt]
  25. (történet) ‎Környezetismeret/Támasz/Más intézmények ‎[1 482 bájt]
  26. (történet) ‎Alsós és napközis szakmai vezetők, kerületi munkaközösségvezetők megbeszélései 2013/2014 tanévben ‎[1 469 bájt]
  27. (történet) ‎Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Játék/Hogyan tervezzünk? ‎[1 452 bájt]
  28. (történet) ‎Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Szabadidő/Matematikához kapcsolódó szabadidő ‎[1 396 bájt]
  29. (történet) ‎Kistanfolyamok a II. félévben ‎[1 393 bájt]
  30. (történet) ‎Módszertani tanfolyamaink az alsó tagozaton tanító kollégák részére a 2019/20 tanév II. félévében ‎[1 384 bájt]
  31. (történet) ‎Környezetismeret/Könyvesház/Gyermekeknek ajánlható/Gyermekmunkák, tablók, plakátok ‎[1 369 bájt]
  32. (történet) ‎Módszertani tanfolyamaink az alsó tagozaton tanító kollégák részére a 2019/20 tanévben ‎[1 346 bájt]
  33. (történet) ‎Környezetismeret/Tanterv/A tantervi témakörök tartalma ‎[1 325 bájt]
  34. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Összefüggések, szöveges feladatok/Szöveges feladatok/A szöveges feladatok meghatározása/A szöveg és a szöveges feladat megkülönböztetése ‎[1 316 bájt]
  35. (történet) ‎Környezetismeret/Betekintő ‎[1 279 bájt]
  36. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A napközis tanulás/A játék/Hogyan kezdeményezzünk? ‎[1 269 bájt]
  37. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Valószínűség, statisztika/Statisztika tartalma ‎[1 242 bájt]
  38. (történet) ‎Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Játék/Hogyan kezdeményezzük a játékot? ‎[1 230 bájt]
  39. (történet) ‎Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Játék/Hogyan kezdeményezzünk? ‎[1 210 bájt]
  40. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek/Feladattípusok ‎[1 185 bájt]
  41. (történet) ‎Magyar nyelv és irodalom/Támasz/A napközis tanulás/Tanulásirányítás/Csoportos tanulás, együttes munkavégzés ‎[1 182 bájt]
  42. (történet) ‎5 órás kistanfolyamaink ‎[1 179 bájt]
  43. (történet) ‎Programok alsós tanítóknak a 2013/2014 tanévben ‎[1 177 bájt]
  44. (történet) ‎Programok alsós tanítóknak a 2014/2015 tanévben ‎[1 175 bájt]
  45. (történet) ‎Programok tanítóknak a 2014/2015 tanévben ‎[1 173 bájt]
  46. (történet) ‎Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Játék/Hogyan tervezzünk? ‎[1 172 bájt]
  47. (történet) ‎Matematika/Tanterv/Számtan, algebra, sorozatok, függvények/Összefüggések, szöveges feladatok/Szöveges feladatok/A megoldás szakaszai/Szöveges feladat megoldása ‎[1 172 bájt]
  48. (történet) ‎Matematika/Módszertani alapelvek/Egységes és széles alapozás ‎[1 155 bájt]
  49. (történet) ‎Környezetismeret/Kitekintő/Levelező/"Oldjuk meg!" ‎[1 137 bájt]
  50. (történet) ‎Matematikai szövegértő képesség ‎[1 126 bájt]

(előző 50) (következő 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)