Zsákutca lapok

Az Alsós tanítói portálból

Az itt található lapok nem kapcsolódnak hivatkozásokkal ezen wiki más oldalaihoz.

Lent látható 76 találat, az eleje 281.

(előző 250) (következő 250) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)

  1. Matematika/Tanterv/Valószínűség, statisztika/Statisztika tartalma/A statisztika más órákon
  2. Matematika/Tanterv/Valószínűség, statisztika/Statisztika tartalma/A statisztika téma tartalma az egyes évfolyamokon
  3. Matematika/Tanterv/Valószínűség, statisztika/Valószínűség
  4. Matematika/Tanterv/Valószínűség, statisztika/Valószínűség/Célunk a téma tanításával
  5. Matematika/Tanterv/Valószínűség, statisztika/Valószínűség/Feladatok a valószínüségre
  6. Matematika/Tanterv/Valószínűség, statisztika/Valószínűség/Módszertani ajánlások
  7. Matematika/Tanterv/Valószínűség, statisztika/Valószínűség/Videó
  8. Matematika/Támasz
  9. Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája
  10. Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A képességfejlesztésről
  11. Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességeket meghatározó pszichikus funkciók, és ezek fejlesztési lehetőségei
  12. Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességeket meghatározó pszichikus funkciók, és ezek fejlesztési lehetőségei/A nagy és finommozgások, testséma fejlesztése
  13. Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességeket meghatározó pszichikus funkciók, és ezek fejlesztési lehetőségei/Egyensúly fejlesztése
  14. Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/A tanulási képességeket meghatározó pszichikus funkciók, és ezek fejlesztési lehetőségei/Szem-kéz, szem-láb koordinációjának és észlelés fejlesztése
  15. Matematika/Támasz/A fejlesztőpedagógus munkája/Matematikai képességek fejlesztési lehetőségei tanórán és a napköziben
  16. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája
  17. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Játék
  18. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Játék/Hogyan kezdeményezzük a játékot?
  19. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Játék/Hogyan tervezzünk?
  20. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Játék/Játék helye a napirendben
  21. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Játék/Játékleírások
  22. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Játék/Szervezés
  23. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Szabadidő
  24. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Szabadidő/Matematikához kapcsolódó szabadidő
  25. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Szabadidő/Matematikához kapcsolódó tevékenységek
  26. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Szabadidő/Szabadidő megszervezésének módja
  27. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Tanulásírányítás
  28. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Tanulásírányítás/Csoportos tanulás
  29. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Tanulásírányítás/Ellenőrzés, önellenőrzés
  30. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Tanulásírányítás/Kézség és képességfejlesztés
  31. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Tanulásírányítás/Tanulási technikák
  32. Matematika/Támasz/A napközis nevelők feljesztő munkája/Tanulásírányítás/Önálló tanulás
  33. Matematika/Támasz/Logopédiai segítség a matematikatanításhoz/A diszkalkulia vizsgálat
  34. Matematika/Támasz/Logopédiai segítség a matematikatanításhoz/A diszkalkulia vizsgálat értékelőlapjai
  35. Matematikai szövegértő képesség
  36. Megfigyelő képesség
  37. Mit kezdjünk a tehetséggel
  38. Módszertani tanfolyamaink az alsó tagozaton tanító kollégák részére a 2019/20 tanév II. félévében
  39. Módszertani tanfolyamaink az alsó tagozaton tanító kollégák részére a 2019/20 tanévben
  40. Napközi otthon az iskolában Bacsák-Bíró-Sövegházy - Nemzeti Tankönyvkiadó
  41. Nyilt órák a 2015/2015 tanér első félévében
  42. Nyilt órák a 2015/2016 tanév első félévében
  43. Pedagógiai játékok - A kooperációs készséget fejlesztő játékok
  44. Probléma felismerése, problémamegoldás tárgyi tevékenységgel és gondolati úton
  45. Programok alsós tanítóknak a 2012/2013 tanévben
  46. Programok alsós tanítóknak a 2013/2014 tanévben
  47. Programok alsós tanítóknak a 2014/2015 tanévben
  48. Programok napközis tanítóknak a 2011/2012 tanévben
  49. Programok napközis tanítóknak a 2012/2013 tanévben
  50. Programok napközis tanítóknak a 2013/2014 tanévben
  51. Programok tanítóknak a 2014/2015 tanévben
  52. Programok tanítóknak a 2015/2016 tanévben
  53. Programok tanítóknak a 2016/2017 tanévben
  54. Programok tanítóknak a 2017/2018 tanévben
  55. Pénzügyi és gazdálkodási ismeretek
  56. Rólunk
  57. Rólunk/A napközis munkaközösség tagjai
  58. Rólunk/Az alsós munkaközösség tagjai
  59. Rólunk/Fejlesztőpedagógiai csoport
  60. Rólunk/Tankönyveink
  61. RĂłlunk/Fejlesztő pedagógiai csoporti
  62. Szaktanácsadói program 2014/2015
  63. Tanulási stratégia
  64. Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2013/2014 tanévben
  65. Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2014/2015 tanévben
  66. Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2015/2016 tanévben
  67. Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2016/2017 tanévben
  68. Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2017/2018 tanévben
  69. Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2018/2019 tanévben
  70. Továbbképzések, tanfolyamok napközis pedagógusoknak a 2019/2020 tanévben
  71. Ujjgyakorlatok a szép írásért
  72. Életjátékok 1. osztály „Hogyan kell viselkedni?”
  73. Életjátékok 1. osztály „Illik, nem illik?”
  74. Óraelemzési szempontok
  75. Összegalakjai
  76. Összehasonlítás, azonosítás, megkülönböztetés képessége

(előző 250) (következő 250) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)