Összehasonlítás, azonosítás, megkülönböztetés képessége

Az Alsós tanítói portálból

(Változatok közti eltérés)
(Összehasonlítás, azonosítás, megkülönböztetés képessége)
('''Egykülönbséges játék''')
3. sor: 3. sor:
Összehasonlítással a különböző dolgok azonosságát vagy különböző voltát állapítjuk meg. Összehasonlíthatunk személyeket, tárgykat, képeket, rajzokat. Kezdetben egy eltérő tulajdonságra irányítjuk a figyelmet, majd fokozatosan terjed ki a figyelmünk két vagy több tulajdonság számbavételére. A képességfejlesztés megvalósítható játékokkal.
Összehasonlítással a különböző dolgok azonosságát vagy különböző voltát állapítjuk meg. Összehasonlíthatunk személyeket, tárgykat, képeket, rajzokat. Kezdetben egy eltérő tulajdonságra irányítjuk a figyelmet, majd fokozatosan terjed ki a figyelmünk két vagy több tulajdonság számbavételére. A képességfejlesztés megvalósítható játékokkal.
=== Játékok ===
=== Játékok ===
-
===='''Egykülönbséges játék'''====
+
*===='''Egykülönbséges játék'''====1
A Logikai készlettel játszunk. A kezdő játékos kitesz az asztalra egy készletet. A következő játékosnak olyan lapot kell választania, mely egy tulajdonságban következik az asztalon lévőtől. Felváltva tesznek. Az győz, aki az utolsó hibátlan lapot tette ki.
A Logikai készlettel játszunk. A kezdő játékos kitesz az asztalra egy készletet. A következő játékosnak olyan lapot kell választania, mely egy tulajdonságban következik az asztalon lévőtől. Felváltva tesznek. Az győz, aki az utolsó hibátlan lapot tette ki.

2008. január 31., 16:45 változat

Összehasonlítás, azonosítás, megkülönböztetés képessége

Összehasonlítással a különböző dolgok azonosságát vagy különböző voltát állapítjuk meg. Összehasonlíthatunk személyeket, tárgykat, képeket, rajzokat. Kezdetben egy eltérő tulajdonságra irányítjuk a figyelmet, majd fokozatosan terjed ki a figyelmünk két vagy több tulajdonság számbavételére. A képességfejlesztés megvalósítható játékokkal.

Játékok

  • ====Egykülönbséges játék====1

A Logikai készlettel játszunk. A kezdő játékos kitesz az asztalra egy készletet. A következő játékosnak olyan lapot kell választania, mely egy tulajdonságban következik az asztalon lévőtől. Felváltva tesznek. Az győz, aki az utolsó hibátlan lapot tette ki.