Összehasonlítás, azonosítás, megkülönböztetés képessége
Az Alsós tanítói portálból
(Változatok közti eltérés)
(→Összehasonlítás, azonosítás, megkülönböztetés képessége) |
(→'''Egykülönbséges játék''') |
||
3. sor: | 3. sor: | ||
Összehasonlítással a különböző dolgok azonosságát vagy különböző voltát állapítjuk meg. Összehasonlíthatunk személyeket, tárgykat, képeket, rajzokat. Kezdetben egy eltérő tulajdonságra irányítjuk a figyelmet, majd fokozatosan terjed ki a figyelmünk két vagy több tulajdonság számbavételére. A képességfejlesztés megvalósítható játékokkal. | Összehasonlítással a különböző dolgok azonosságát vagy különböző voltát állapítjuk meg. Összehasonlíthatunk személyeket, tárgykat, képeket, rajzokat. Kezdetben egy eltérő tulajdonságra irányítjuk a figyelmet, majd fokozatosan terjed ki a figyelmünk két vagy több tulajdonság számbavételére. A képességfejlesztés megvalósítható játékokkal. | ||
=== Játékok === | === Játékok === | ||
- | ===='''Egykülönbséges játék'''==== | + | *===='''Egykülönbséges játék'''====1 |
A Logikai készlettel játszunk. A kezdő játékos kitesz az asztalra egy készletet. A következő játékosnak olyan lapot kell választania, mely egy tulajdonságban következik az asztalon lévőtől. Felváltva tesznek. Az győz, aki az utolsó hibátlan lapot tette ki. | A Logikai készlettel játszunk. A kezdő játékos kitesz az asztalra egy készletet. A következő játékosnak olyan lapot kell választania, mely egy tulajdonságban következik az asztalon lévőtől. Felváltva tesznek. Az győz, aki az utolsó hibátlan lapot tette ki. |
2008. január 31., 16:45 változat
Összehasonlítás, azonosítás, megkülönböztetés képessége
Összehasonlítással a különböző dolgok azonosságát vagy különböző voltát állapítjuk meg. Összehasonlíthatunk személyeket, tárgykat, képeket, rajzokat. Kezdetben egy eltérő tulajdonságra irányítjuk a figyelmet, majd fokozatosan terjed ki a figyelmünk két vagy több tulajdonság számbavételére. A képességfejlesztés megvalósítható játékokkal.
Játékok
- ====Egykülönbséges játék====1
A Logikai készlettel játszunk. A kezdő játékos kitesz az asztalra egy készletet. A következő játékosnak olyan lapot kell választania, mely egy tulajdonságban következik az asztalon lévőtől. Felváltva tesznek. Az győz, aki az utolsó hibátlan lapot tette ki.