Szerkesztő közreműködései
Az Alsós tanítói portálból
(Legfrissebb | Legkorábbi) (20 frissebb) (20 korábbi) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- 2016. május 27., 08:05 (történet) (eltér) Hallásfejlesztő gyakorlatok (Új oldal, tartalma: „'''Hallásfejlesztő gyakorlatok''' • Természeti jelenségek hangjainak felismerése /kazettáról/ - eső, szélzúgás, dörgés, … • Állatok hangjainak felism...”)
- 2016. május 27., 07:48 (történet) (eltér) Magyar nyelv és irodalom/Hozzárendelhető segédletek
- 2016. május 27., 07:46 (történet) (eltér) Magyar nyelv és irodalom/Kitekintő (→SZERKESZTÉS ALATT) (utolsó)
- 2016. május 27., 07:40 (történet) (eltér) Magyar nyelv és irodalom/Könyvesház (utolsó)
- 2016. május 27., 07:39 (történet) (eltér) Magyar nyelv és irodalom/Könyvesház (→SZERKESZTÉS ALATT)
- 2016. május 26., 16:44 (történet) (eltér) Magyar nyelv és irodalom/Betekintő (utolsó)
- 2016. május 26., 16:43 (történet) (eltér) Ujjgyakorlatok a szép írásért (Új oldal, tartalma: „'''Ujjgyakorlatok a szép írásért''' elsősökkel, finommotorika, írás, mozgáskoordináció, ovis,pszichomotorika, tájékozódás a térben, testséma, A mai vil...”) (utolsó)
- 2016. május 26., 16:42 (történet) (eltér) Magyar nyelv és irodalom/Betekintő
- 2016. május 26., 16:40 (történet) (eltér) Pedagógiai játékok - A kooperációs készséget fejlesztő játékok (Új oldal, tartalma: „Pedagógiai játékok A kooperációs készséget fejlesztő játékok 1. „A háromrészes krokodil” Cél: az együttműködés megtapasztalása, a kreativitás fejl...”) (utolsó)
- 2016. május 26., 16:29 (történet) (eltér) Magyar nyelv és irodalom/Betekintő
- 2016. május 26., 16:27 (történet) (eltér) Óraelemzési szempontok (Új oldal, tartalma: „1. Célok, feladatok és megvalósulásuk • Mi volt az óra szerepe a témát feldolgozó oktatási folyamatban? Mit kívánt megoldani/megvalósítani a tanító? • ...”) (utolsó)
- 2016. május 26., 16:24 (történet) (eltér) Magyar nyelv és irodalom/Betekintő
- 2016. május 26., 16:22 (történet) (eltér) GYAKORLATOK részképességfejlesztéshez – 1.-2.osztály (Új oldal, tartalma: „'''GYAKORLATOK részképességfejlesztéshez – 1.-2.osztály''' GYAKORLATOK részképességfejlesztéshez – 1.-2.osztály Beszéd és nyelvi funkciók Finommotorika G...”) (utolsó)
- 2016. május 26., 16:14 (történet) (eltér) Magyar nyelv és irodalom/Betekintő
- 2016. május 26., 16:13 (történet) (eltér) Életjátékok 1. osztály „Hogyan kell viselkedni?” (utolsó)
- 2016. május 26., 16:10 (történet) (eltér) Életjátékok 1. osztály „Hogyan kell viselkedni?”
- 2016. május 26., 16:08 (történet) (eltér) Életjátékok 1. osztály „Hogyan kell viselkedni?” (Új oldal, tartalma: „'''Életjátékok 1. osztály„Hogyan kell viselkedni?”''' Készítették: Csájiné Knézics Anikó és Szilvásiné Turzó Ágnes A modul célja A kommunikációs k...”)
- 2016. május 26., 16:02 (történet) (eltér) Magyar nyelv és irodalom/Betekintő
- 2016. május 26., 16:00 (történet) (eltér) Életjátékok 1. osztály „Illik, nem illik?” (Új oldal, tartalma: „'''Életjátékok 1. osztály „Illik, nem illik?”''' Készítették: Csájiné Knézics Anikó és Szilvásiné Turzó Ágnes A modul célja A kommunikációs képes...”) (utolsó)
- 2016. május 26., 15:56 (történet) (eltér) Magyar nyelv és irodalom/Betekintő
(Legfrissebb | Legkorábbi) (20 frissebb) (20 korábbi) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)