|
|
(490 közbeeső változat nincs mutatva) |
1. sor: |
1. sor: |
- | == Szeretettel köszöntünk! ==
| + | __NOTOC__ |
- | Ezeken az oldalakon bemutatkozik a Fazekas alsó tagozata. | + | = Szeretettel köszöntünk! = |
- | | + | [[Kép:Fazekas.jpg|left|Iskolánk]]Ezeken az oldalakon bemutatkozik a Fazekas alsó tagozata. |
- | Információt szerezhetsz rólunk, bepillanthatsz továbbképzéseinkbe. A kisiskolás korú gyermekek délelőtti és délutáni foglalkoztatásához találhatsz módszertani segítséget a Magyar nyelv és irodalom, a Matematika, és a Környezetismeret tantárgyak tanításához, a délutáni önálló tanuláshoz, szabadidős tevékenységhez és játék szervezéséhez. Logopédiai és fejlesztőpedagógiai fejezetet is találhatsz. | + | Információt szerezhetsz rólunk, bepillanthatsz továbbképzéseinkbe. |
- | | + | A kisiskolás korú gyermekek délelőtti és délutáni foglalkoztatásához találhatsz módszertani segítséget a Magyar nyelv és irodalom, |
| + | a Matematika, és a Környezetismeret tantárgyak tanításához, a délutáni önálló tanuláshoz, szabadidős tevékenységhez és játék szervezéséhez. |
| + | Logopédiai és fejlesztőpedagógiai fejezetet is találhatsz. |
| Bővítheted eszköztáradat, ötleteket szerezhetsz a mindennapi pedagógiai munkához. | | Bővítheted eszköztáradat, ötleteket szerezhetsz a mindennapi pedagógiai munkához. |
- | | + | <p> </p> |
- | Megismerheted [[Akkreditált tanfolyamaink|akkreditált tanfolyamainkat]] és tájékozódhatsz [[Matematika/Betekintő/Továbbképzéseink/Nyílt órák|nyilt óráinkról]]. Mindkettőre szeretettel várunk.
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | [[Kép:isk.jpg|left|Iskolánk]]
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | '''Alsós szaktanácsadók, tantárgygondozók és munkaközösség-vezetők értesítése a januári program változásáról!'''
| + | |
- | | + | |
- | Következő megbeszélésünk témája az interaktív tábla használata lett volna. Technikai okok miatt ezt a témát egy későbbi időpontra halasztottuk.
| + | |
- | Helyette :
| + | |
- | 2011. január 13-án, csütörtökön 8 órakor Csillag Ferenc és Takács István az Utak és tévutak - az iskolai konfliktusok kialakulása és kezelése című könyv szerzői tartanak interaktív. a résztvevők közreműködését igénylő foglalkozást. Minden érdeklődőt szeretettel várunk!
| + | |
- | Megértéseteket köszönjük.
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | '''Alsó és napközi szakmai szolgáltatások 2010/2011'''
| + | |
- | | + | |
- |
| + | |
- | | + | |
- | '''Szaktanácsadói program 2010/2011'''
| + | |
- | | + | |
- | '''Alsós és napközis szaktanácsadók, kerületi munkaközösség vezetők megbeszélései'''
| + | |
- |
| + | |
- | 2010. augusztus 26. 9 óra
| + | |
- | nyitó értekezlet – az éves program véglegesítése
| + | |
- | | + | |
- | 2010. október 14. 8.óra
| + | |
- | Újszerű tanulási módszerek – kooperatív tanulás, projekt módszer – bemutató, előadás (Dr. Nádasi Mária egyetemi tanár)
| + | |
- | | + | |
- | 2010. november 18. 9 óra
| + | |
- | Megváltozott tanítói szerep – előadás (Szűcs Imre pszichológus)
| + | |
- | | + | |
- | 2010. november 25. 9 óra
| + | |
- | Szépolvasó Verseny
| + | |
- | | + | |
- | 2011. január 13. 8 óra
| + | |
- | Interaktív tábla használata – bemutató, interaktív tananyagok ismertetése
| + | |
- | | + | |
- | 2011. március 17. 8. óra
| + | |
- | Konfliktuskezelés – tréning (Peer Krisztina pszichológus)
| + | |
- | | + | |
- | 2011. április 14. 9 óra
| + | |
- | Fővárosi Helyesíró Verseny
| + | |
- | | + | |
- | 2011. április 28. 9 óra
| + | |
- | Záró értekezlet az éves programok értékelése, a jövő évi program előkészítése
| + | |
- | | + | |
- | A nyitó és a záró értekezleten kívül minden érdeklődő pedagógust várunk a programokra.
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | '''Programok tanítóknak'''
| + | |
- | | + | |
- | '''Tematikus napok (bemutatóórához kapcsolódó előadások)
| + | |
- | '''
| + | |
- | | + | |
- | 2010. október 21. 8 óra
| + | |
- | Dr. Kivovicsné Horváth Ágnes: Szövegértés, szövegalkotás interaktív tananyaggal
| + | |
- | | + | |
- | 2010. október 28. 8 óra
| + | |
- | Csájiné Knézics Anikó: Részképesség fejlesztő gyakorlatok 1-2. osztályban
| + | |
- | | + | |
- | 2010. november 18. 8 óra
| + | |
- | Szakolczai Katalin: Múzeumpedagógiai módszerek
| + | |
- | | + | |
- | 2010. november 25. 8 óra
| + | |
- | Oravecz Márta: Írásóra nemcsak ceruzával
| + | |
- | | + | |
- | 2011. február 24. 8 óra
| + | |
- | Temesvári Miklós: Környezet? Ismerem! Új taneszköz a környezet-tudatosság, környezet-érzékenység szolgálatában
| + | |
- | | + | |
- | 2011. március 3. 8 óra
| + | |
- | Jencsikné Végh Adrienn: Szabályjátékok az 1. osztályban
| + | |
- | | + | |
- | 2011. március 10. 8 óra
| + | |
- | Szilvásiné Turzó Ágnes: Metakognícióra épülő olvasási stratégiák
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | Nyílt órák:
| + | |
- | okt. 7., 14., 21., 28.,
| + | |
- | nov, 11., 18., 25.,
| + | |
- | dec. 2., 9.
| + | |
- | Órabeosztás a fazekas.hu alsós portálján
| + | |
- | | + | |
- | Tanítók Egyesülete
| + | |
- | | + | |
- | 2010. november 11. 10 óra
| + | |
- | Szakmai Konferencia
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | '''Programok napközis tanítóknak'''
| + | |
- | | + | |
- | '''Tematikus napok'''
| + | |
- | | + | |
- | 2010. szeptember 15. 8. óra
| + | |
- | Bíró Zsuzsanna: Tervezés- foglalkozási terv
| + | |
- | | + | |
- | 2010. október 6. 8 óra
| + | |
- | Bíró Zsuzsanna: Csoportépítő játékok
| + | |
- | | + | |
- | 2010. október 25.
| + | |
- | 8 óra Móricz Márk: Tehetséggondozás bemutató 2. osztály
| + | |
- | 9 óra Galata Hajnal: Tehetséggondozás bemutató 3. osztály
| + | |
- | 10 óra Galata Hajnal: Tehetséggondozás előadás
| + | |
- |
| + | |
- | 2010. október 27.
| + | |
- | 8 óra: Kántorné Ágh Edit: Fejlesztő játékok bemutató 1. osztály
| + | |
- | 9 óra Bíró Zsuzsanna: Tananyaghoz kapcsolódó játékok – gyakorlat
| + | |
- | | + | |
- | 2010. november 17. 8.30 óra
| + | |
- | Galata Hajnal: Tanulásszervezés
| + | |
- | | + | |
- | 2010. november 24.
| + | |
- | 8 óra: Galata Hajnal: Újszerű tanulási technikák alkalmazása a napköziben bemutató 3. osztály
| + | |
- | 9 óra
| + | |
- | Galata Hajnal: Újszerű tanulási technikák alkalmazása a napköziben előadás
| + | |
- | | + | |
- | 2011. január 17. 8 óra
| + | |
- | Kántorné Ágh Edit: Szabadidő szervezése a napköziben előadás
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | '''Kistanfolyamok
| + | |
- | '''
| + | |
- | | + | |
- | 2010. október 11. 8.30., 18.8.30, 25. 8 óra
| + | |
- | Galata Hajnal: Tehetséggondozás, kreativitás fejlesztése (bemutató és előadás)
| + | |
- | | + | |
- | 2010. október 20. 8 óra
| + | |
- | Sövegházy Márta: Gyermekrajzok elemzése (okt. 20., nov. 10., dec.1., jan. 5., febr. 2., márc. 2.)
| + | |
- | | + | |
- | 2010. november 15. 8 óra
| + | |
- | Dr. Turcsányiné Bacsák Katalin: Fejlesztés a napköziben (jan. 3., febr. 14., márc. 14., márc. 28.)
| + | |
- | | + | |
- | 2010. október 4. 8 óra
| + | |
- | Kántorné Ágh Edit: Kézműves technika tanítása (nov. 8., jan., 10., febr. 7., márc. 7., ápr. 4.)
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | '''Bemutató órák'''
| + | |
- | | + | |
- | 2010. szeptember 29. 8 óra 3. osztály
| + | |
- | | + | |
- | 2010. október 27. 8 óra 1. osztály
| + | |
- | | + | |
- | 2010. november 24. 8 óra 3. osztály
| + | |
- | | + | |
- | 2011. január 19. 8 óra 1. osztály
| + | |
- | | + | |
- | 2011. február 23. 8 óra 3. osztály
| + | |
- | | + | |
- | 2011. március 23. 8 óra 4. osztály
| + | |
- | | + | |
- | 2011. április 13. 8 óra 1. osztály
| + | |
- | | + | |
- | 2011. május 11. 8 óra 6. osztály
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | '''Nyílt órák'''
| + | |
- | Minden héten, az osztály és időpontok az órarendek elkészülése után a honlapon tekinthetők meg. A foglalkozások délután 14-15-ig tanulás
| + | |
Ezeken az oldalakon bemutatkozik a Fazekas alsó tagozata.
Információt szerezhetsz rólunk, bepillanthatsz továbbképzéseinkbe.
A kisiskolás korú gyermekek délelőtti és délutáni foglalkoztatásához találhatsz módszertani segítséget a Magyar nyelv és irodalom,
a Matematika, és a Környezetismeret tantárgyak tanításához, a délutáni önálló tanuláshoz, szabadidős tevékenységhez és játék szervezéséhez.
Logopédiai és fejlesztőpedagógiai fejezetet is találhatsz.
Bővítheted eszköztáradat, ötleteket szerezhetsz a mindennapi pedagógiai munkához.