Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Tanulásirányítás

Az Alsós tanítói portálból

< Környezetismeret | Támasz | A napközis nevelők fejlesztő munkája
Admin (Talk | Szerkesztései) 2007. december 9., 00:04 kori változata
(eltér) ‹Régebbi változat | legfrissebb változat (eltér) | Újabb változat› (eltér)

A napközis nevelő feladatai a következők: konkrét házi feladathoz kapcsolódó tanulási technika megtanítása, felmerülő problémák megbeszélése, korosztálynak megfelelő részletes útmutatás a feladatok megoldásában.

FELKÉSZÜLÉSI VÁZLAT / részlet /

Helyszín: Fazekas Mihály Gyakorlóiskola

Osztály: 4. b

Téma: Tanulásirányítás

Tanító: Bacsák Katalin

Időpont: 2000. november 22.

Házi feladat: környezetismeret, az almafa

Előkészítés:

Felszerelés ellenőrzése

Nézzük a környezetismeret leckét!

Kinyitják a tankönyvet, és a füzetet.

Milyen fontos tudnivaló van a házi feladattal kapcsolatban?

Az algoritmust mondják a gyerekek. El kell olvasni kétszer a tankönyvet utána a füzeti vázlatot. A vázlat már a növények tanulását segítő algoritmust tartalmazza. Rajz segítségével felkészülni az elmondásra Kikérdezéskor elsőre még rajzolhat, ismétléskor már nem.

Játék: szótagdobáló az almafával kapcsolatban.

Önálló munka:

Aktuális segítségnyújtás. / J.B, B.G, B.D, E. K./

Ellenőrzés, értékelés

Mivel ez még új technika célszerű a pedagógusnak ellenőriznie.

Meg kell beszélni, ha hibás technika alkalmazást találok.

További oldalak