Környezetismeret/Hozzárendelhető segédletek/Értékelési módok, módszerek

Az Alsós tanítói portálból

(Változatok közti eltérés)
A (1 revision(s))
1. sor: 1. sor:
 +
'''Az értékelésről'''
 +
A '''hatékony fejlesztés''' mellett jelentős szerepe van a '''folyamatos értékelés'''nek, visszacsatolásnak. A korszerű természettudományos szemléletformálásban a célok között nem a természettudományi szaktárgyak előkészítésén van a hangsúly, ezért nem mérünk ilyesfajta tudástartalmakat és a tanulók teljesítményét sem ezek alapján értékeljük. Célszerűbb a '''kulcskompetenciák alakítása''' érdekében meghatározott feladatoknak
 +
 +
*az énkép és az önismeret,
 +
*a hon-, és népismeret,
 +
*az európai azonosságtudat alakításának;
 +
*a környezettudatosságra nevelésnek;
 +
*a tanulás tanításának;
 +
*az egészséges testi, lelki és szociális fejlődés,
 +
-a felnőttlét szerepeire való felkészülés támogatásának;
[[/*]]
[[/*]]

2008. december 29., 18:17 változat

Az értékelésről

A hatékony fejlesztés mellett jelentős szerepe van a folyamatos értékelésnek, visszacsatolásnak. A korszerű természettudományos szemléletformálásban a célok között nem a természettudományi szaktárgyak előkészítésén van a hangsúly, ezért nem mérünk ilyesfajta tudástartalmakat és a tanulók teljesítményét sem ezek alapján értékeljük. Célszerűbb a kulcskompetenciák alakítása érdekében meghatározott feladatoknak

  • az énkép és az önismeret,
  • a hon-, és népismeret,
  • az európai azonosságtudat alakításának;
  • a környezettudatosságra nevelésnek;
  • a tanulás tanításának;
  • az egészséges testi, lelki és szociális fejlődés,

-a felnőttlét szerepeire való felkészülés támogatásának; A laphoz nem tartoznak aloldalak.