Környezetismeret/Hozzárendelhető segédletek/Értékelési módok, módszerek
Az Alsós tanítói portálból
Az értékelésről
A hatékony fejlesztés mellett jelentős szerepe van a folyamatos értékelésnek, visszacsatolásnak. A korszerű természettudományos szemléletformálásban a célok között nem a természettudományi szaktárgyak előkészítésén van a hangsúly, ezért nem mérünk ilyesfajta tudástartalmakat és a tanulók teljesítményét sem ezek alapján értékeljük. Célszerűbb a kulcskompetenciák alakítása érdekében meghatározott feladatoknak
- az énkép és az önismeret,
- a hon-, és népismeret,
- az európai azonosságtudat alakításának;
- a környezettudatosságra nevelésnek;
- a tanulás tanításának;
- az egészséges testi, lelki és szociális fejlődés,
-a felnőttlét szerepeire való felkészülés támogatásának; A laphoz nem tartoznak aloldalak.