Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Játék/Hogyan tervezzünk?
Az Alsós tanítói portálból
(Import a forrásból) |
A (1 revision(s)) |
Aktuális változat
A következőket érdemes átgondolni:
- nevelési célok
- tantárgyak tananyaga
- az egyes tanulók részképesség-hiányosságai - a fejlesztendő területekkel
- melyek azok a játékformák, amelyeket a csoport különösen kedvel
- lehetőség szerint mindig adjunk módot arra, hogy a gyermekek által ismert játékokat megismertethessék társaikkal /gyerekek kezdeményezése/
A foglalkozási tervben érdemes havonta, ezekhez a szempontokhoz igazodva tervezni a megtanítandó, kezdeményezendő játékokat.
Hogy adott napon a választékból melyik játékot kezdeményezzük, az attól függ, hogy:
- aznap mennyi szabadidőnk van
- milyen az időjárás /egy szép napos időben nem fogunk teremben játszani, és egy esős, szeles napon nem fogjuk megtartani a sportversenyt csak azért, mert ezt terveztük/
- milyen a gyerekek hangulata / fárasztó napjuk volt –e?/
- mit szeretnénk gyakorolni, mely ismeretet szükséges elmélyíteni
A laphoz nem tartoznak aloldalak.