Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Tanulásirányítás/Csoportos tanulás
Az Alsós tanítói portálból
< Környezetismeret | Támasz | A napközis nevelők fejlesztő munkája | Tanulásirányítás(Változatok közti eltérés)
(Import a forrásból) |
A (1 revision(s)) |
Aktuális változat
Lehetőség szerint a padokat asztalokká forgatjuk. A csoportok összetételét a feladat szabja meg. Általában tapasztalatszerzéses, kísérletezést igénylő feladatoknál alkalmazzuk. Topográfiai feladatoknál a térképről égtájak szerint várost, hegységet, stb. keresnek. Egymásnak adhatnak feladatot. Vagy terepasztalon tájegységet alakítanak ki.
Párban is dolgozhatnak. Például a mágneses kölcsönhatás vizsgálatakor két gemkapcsot tűznek a gyerekek egy gyufásdoboz aljának két végére. A tanulók egy lavór vízben mágneseikkel terelgetik a dobozt.
A laphoz nem tartoznak aloldalak.