A |
|
| 1. sor: |
1. sor: |
| - | <p>A környezeti nevelés pusztán osztálykeretben
| + | == SZERKESZTÉS ALATT == |
| - | aligha lehet hatékony. Igen hasznosak azonban a külső „terepen” szervezett
| + | |
| - | foglalkozások, hiszen tanulóink közvetlenül, a helyszínen szemlélhetnek egy-egy
| + | |
| - | problémát, dolgozhatnak fel egy adott témát. Nagymértékben támaszkodhatunk a <span class=dvv>
| + | |
| - | különféle intézmények szakembereinek</span> munkájára is, mert
| + | |
| - | átfogóbban, kicsit szakszerűbben tárhatják a gyerekek elé az aktuális
| + | |
| - | tananyaghoz fűződő kiegészítő ismereteket. Szerencsés
| + | |
| - | esetben az előadások érdekessége is szemléletesebb, így motiválóbb lehet
| + | |
| - | külső területen, mint a tanteremben. A gazdag eszközkínálat, valamint a
| + | |
| - | látványos kiállítási anyag pedig megfelelő tematikus elrendezésben jelenik
| + | |
| - | meg a múzeumokban, egyéb intézményekben a gyerekek előtt, lényegesen
| + | |
| - | tehermentesítve ezzel a pedagógus kollégák munkáját. </p>
| + | |
| - | | + | |
| - | <p>Ezen az oldalon olyan intézmények aktuális
| + | |
| - | kínálatát találhatják meg, melyek a környezeti nevelés területén nagy
| + | |
| - | segítséget nyújthatnak a tanítóknak:</p>
| + | |
| - | | + | |
| - | <p class=lista><span class=idezet>Múzeumok címe, programjai</span></p>
| + | |
| - | | + | |
| - | <p class=lista><span class=idezet>Az Országos Meteorológiai
| + | |
| - | Intézet elérhetősége</span></p>
| + | |
| - | | + | |
| - | <p class=lista><span class=idezet>Állatkerti
| + | |
| - | programlehetőségek, valamint</span></p>
| + | |
| - | | + | |
| - | <p class=lista><span class=idezet>Különböző művészeti
| + | |
| - | ágakhoz kapcsolódó kiállítási anyagok, programok.</span></p>
| + | |
| - | | + | |
| - | [[/*]]
| + | |