Az Alsós tanítói portálból
(Változatok közti eltérés)
A |
|
1. sor: |
1. sor: |
- | | + | == SZERKESZTÉS ALATT == |
- | <p>Ez a munka az iskolában nem jelent mást, mint korrekciót. A
| + | |
- | korrekció lényegét tekintve nem más, mint egyéni törődés a rászorulókkal. Ennek
| + | |
- | megvalósításához először fel kell derítenünk a tanulási problémák okait. Az
| + | |
- | okok ismeretében kell megterveznünk a fejlesztés folyamatát, kidolgoznunk a
| + | |
- | módszereket és a speciális gyakorlatokat. Ezek egy része történhet a tanórán,
| + | |
- | más része a napközis foglalkozások keretében, illetve a csoportból kiemelve a
| + | |
- | tanulót, külön foglalkozáson. A hiánypótló és felzárkóztató feladatokat
| + | |
- | rendszeresen kell végeztetnünk, a folyamatot és az eredményt regisztrálnunk
| + | |
- | kell. Ez segíthet abban, hogy az alkalmazott módszereket, eljárásokat mindig a
| + | |
- | legoptimálisabb módon tervezzük meg annak érdekében, hogy a fejlesztésre
| + | |
- | (korrekcióra) szoruló gyermek minél előbb utolérhesse társait. A
| + | |
- | fejlesztőpedagógus egyaránt végez <span class=idezet>általános
| + | |
- | képességfejlesztést</span> és <span class=idezet>speciális
| + | |
- | képességfejlesztést.</span></p>
| + | |
- | | + | |
- | [[/*]]
| + | |
2015. szeptember 16., 12:11 változat
SZERKESZTÉS ALATT