Környezetismeret/Betekintő/Továbbképzéseink/Megrendelő - ajánlat alkalmi foglalkozásokra
Az Alsós tanítói portálból
2. sor: | 2. sor: | ||
- | + | Kistanfolyamok (5 órás tematikus délelőttök: bemutatóórák, előadások, gyakorlat, konzultáció egy témakörben. A továbbképzési pontszámba beleszámító igazolással) | |
- | + | ||
- | 2010. október 28. 8 óra | ||
- | Csájiné Knézics Anikó: Részképesség fejlesztő gyakorlatok 1-2. osztályban | ||
- | 2010. november 18. 8 óra | ||
- | Szakolczai Katalin: Múzeumpedagógiai módszerek | ||
- | + | 2012. október 18., csütörtök 8 óra | |
- | + | Csájiné Knézics Anikó: Íráselőkészítés – módszerek, technikák 1.-2. osztályban | |
- | + | 2012. november 15. 8-13 óra | |
- | + | Oravecz Márta: Kognitív képességek fejlesztése az írásórán 1.-2. osztályban | |
- | + | 2012. november 29. 8 óra | |
- | + | Dr. Kivovicsné Horváth Ágnes: A gondolkodás fejlesztése és a szöveges feladatok | |
- | + | 2012. december 13. 8 óra | |
- | Szilvásiné Turzó Ágnes: | + | Szilvásiné Turzó Ágnes: A fogalmazástanítás lépései |
+ | 2012. február 21. 8 óra | ||
+ | Temesvári Miklós: Élménypedagógia a környezetismeret-órákon | ||
+ | 2012. február 28. 8 óra | ||
+ | Sövegházy Márta: Nézd, milyen szép! Művészeti nevelés a szabadidőben | ||
+ | 2013. március 7. 8 óra | ||
+ | Jencsikné Végh Adrienn: A gyorsolvasási gyakorlatok szerepe a számfogalom erősítésében | ||
+ | |||
+ | 2013. március 21. 8 óra | ||
+ | Szakolczai Katalin: Az irodalmi szövegek szerepe a kifejezőképesség fejlesztésében | ||
<h3>Megrendelő - ajánlat alkalmi foglalkozásokra</h3> | <h3>Megrendelő - ajánlat alkalmi foglalkozásokra</h3> |
2012. május 18., 12:45 változat
Tematikus napok (bemutatóórához kapcsolódó előadások)
Kistanfolyamok (5 órás tematikus délelőttök: bemutatóórák, előadások, gyakorlat, konzultáció egy témakörben. A továbbképzési pontszámba beleszámító igazolással)
2012. október 18., csütörtök 8 óra Csájiné Knézics Anikó: Íráselőkészítés – módszerek, technikák 1.-2. osztályban
2012. november 15. 8-13 óra Oravecz Márta: Kognitív képességek fejlesztése az írásórán 1.-2. osztályban
2012. november 29. 8 óra Dr. Kivovicsné Horváth Ágnes: A gondolkodás fejlesztése és a szöveges feladatok
2012. december 13. 8 óra Szilvásiné Turzó Ágnes: A fogalmazástanítás lépései
2012. február 21. 8 óra Temesvári Miklós: Élménypedagógia a környezetismeret-órákon
2012. február 28. 8 óra Sövegházy Márta: Nézd, milyen szép! Művészeti nevelés a szabadidőben
2013. március 7. 8 óra Jencsikné Végh Adrienn: A gyorsolvasási gyakorlatok szerepe a számfogalom erősítésében
2013. március 21. 8 óra
Szakolczai Katalin: Az irodalmi szövegek szerepe a kifejezőképesség fejlesztésében
Megrendelő - ajánlat alkalmi foglalkozásokra
Általános pedagógia |
||||
Szöveges értékelés az 1. osztályban Elõadó: Sz. Oravecz Márta |
||||
Értékelés a gyakorlatban Elõadó: Temesvári Miklós |
||||
Az analógiás gondolkodás fejlesztésérõl Elõadó: Sz. Oravecz Márta |
||||
A projektmódszer elmélete és gyakorlata Elõadó: Temesvári Miklós |
||||
A projektmódszer bemutatása egy konkrét példán Elõadó: Szakolczai Katalin |
||||
Magyar nyelv és irodalom |
Matematika |
Környezetismeret |
||
Kiegészítõ irodalom feldolgozása 8-10 óra bemutatóórák 10-12 óra elõadás és konzultáció Elõadók:Szakolczai Katalin és Temesvári Miklós
|
Titokzatos ábrák vagy izgalmas tények? (Statisztika kisiskolásoknak) 8-10 óra bemutatóórák 10-12 óra elõadás és konzultáció Elõadók: Dr. Kivovicsné Horváth Ágnes és Sz. Oravecz Márta |
Élménypedagógia (tanulmányi séta, kirándulás, erdei iskola) 8-10 óra bemutatóórák 10-12 óra elõadás és konzultáció Elõadók:Szakolczai Katalin és Temesvári Miklós |
||
Versfeldolgozás 8-10 óra bemutatóórák 10-12 óra elõadás és konzultáció Elõadók:Szakolczai Katalin és Temesvári Miklós
. |
Algoritmus és/vagy kreatívitás A szöveges felada-tok tanításának módszertana 8-10 óra bemutatóórák 10-12 óra elõadás és konzultáció Elõadók: : Dr. Kivovicsné Horváth Ágnes és Sz. Oravecz Márta |
Az önálló tanulás elõkészítése algo-ritmus alkalmazá-sával Elõadók:Szakolczai Katalin és Szilvásiné Turzó Ágnes
|
||
Képesség- és készségfejlesztés fogalmazásórán 8-10 óra bemutatóórák 10-12 óra elõadás és konzultáció Elõadók:Dr. Kivovicsné Horváth Ágnes és Temesvári Miklós
|
Próbáld ki te is! Geometriai tapasz-talatszerzés 8-10 óra bemutatóórák 10-12 óra elõadás és konzultáció Elõadók: Dr. Kivovicsné Horváth Ágnes és Sz. Oravecz Márta |
A periodikusság és ciklikusság fogalmának alapozása mozgással, elját-szással, kirakással Sz. Oravecz Márta Bemuatóóra és elõadás |
||
A drámapedagógia alkalmazása a taní-tási gyakorlatban 8-10 óra bemutatóórák 10-12 óra elõadás és konzultáció Elõadók:Csájiné Knézics Anikó és Szilvásiné Turzó Ágnes
|
A lényegkiemelõ és általánosító ké-pesség fejlesztése -Sorozatok síkban és térben- Bemuatóóra és elõadás Dr. Kivovicsné Horváth Ágnes |
Fenntarthatóság, környezettudatóság a környezeti nevelés gyakorlatában Temesvári Miklós Bemutató és elõadás |
||
Írás: íráselõkészí-tés, írástechnika 8-10 óra bemutatóórák 10-12 óra elõadás és konzultáció Elõadók:Csájiné Knézics Anikó és Sz. Oravecz Márta
|
Van egy madza-god? - Egyszerû eszkö- zök matematikaórán Bemuatóóra és elõadás Dr. Kivovicsné Horváth Ágnes |
Az erdei iskola tervezése, szervezése és lebonyolítása Temesvári Miklós Bemutató és elõadás |
||
A szövegfeldolgo-zás módjai 8-10 óra bemutatóórák 10-12 óra elõadás és konzultáció Elõadók:Csájiné Knézics Anikó és Szilvásiné Turzó Ágnes |
Sokszempontú problémamegoldás - Piros-kék-sárga - Bemuatóóra és elõadás Dr. Kivovicsné Horváth Ágnes Bemuatóóra és elõadás |
Programtervek, projektek az erdei iskolában Temesvári Miklós Bemutató és elõadás |
||
Versfeldolgozás drámapedagógiai módszerekkel 8-10 óra bemutatóórák 10-12 óra elõadás és konzultáció Elõadók:Csájiné Knézics Anikó és Szilvásiné Turzó Ágnes
|
Egy doboz gyufa -Eszközhasználat a matematikaórákon Sz. Oravecz Márta Bemuatóóra és elõadás |
Integrált környezetismeret az alsó tagozaton Temesvári Miklós Bemuatató és elõadás |
||
A hangos olvasás „másképpen” Sz. Oravecz Márta Bemuatóóra és elõadás |
Mi van a doboz-ban? - Összefüggéseket felismerõ és rendezõ képesség fejlesztése Sz. Oravecz Márta Bemuatóóra és elõadás |
|
||
Az ujjammal is írok -A finommozgás fejlesztése Sz. Oravecz Márta Bemuatóóra és elõadás |
Összeadjam vagy kivonjam? - Mûveletek értelmezése az 1. osztályban Sz. Oravecz Márta Bemuatóóra és elõadás |
|
||
Az irodalmi érzé-kenység fejlesztése Szilvásiné Turzó Ágnes Bemutatóóra és elõadás |
Szorzás, osztás, bennfoglalás -Kapcsolatok felis-merésének képes-sége Sz. Oravecz Márta Bemuatóóra és elõadás |
|
||
Kényszer vagy örömolvasás avagy a kötelezõ iroda-lom feldolgozása Szilvásiné Turzó Ágnes Bemutatóóra és elõadás |
|
|
||
Komplex anyanyel-vi nevelés a min-dennapokban Csájiné Knézics Anikó Bemutatóóra és elõadás |
|
|
||
Kommunikációs készség fejleszté-sének lehetõségei Szilvásiné Turzó Ágnes Bemutatóóra és elõadás |
|
|
||
Új látásmód – új megközelítés – a magyarórákon Szilvásiné Turzó Ágnes Bemutatóóra és elõadás |
|
|
||
Nyelvtani fogalomalkotás Szilvásiné Turzó Ágnes Bemutatóóra és elõadás
Napközi |
|
|
||
Az osztálytanító és a napközis tanító együttmûködése 8-10 óra bemutatóórák 10-12 óra elõadás és konzultáció Elõadók:Dr. Kivovicsné Horváth Ágnes és Dr. Turcsányiné Bacsák Katalin
|
|
|
||
A programok elõzetes megbeszélés alapján zajlanak. Bejelentkezni telefonon vagy személyesen lehet. (210-10-30 a szervezõknél)
A laphoz nem tartoznak aloldalak.