A |
|
1. sor: |
1. sor: |
- | <p>A környezeti nevelés pusztán osztálykeretben
| + | == SZERKESZTÉS ALATT == |
- | aligha lehet hatékony. Igen hasznosak azonban a külső „terepen” szervezett
| + | |
- | foglalkozások, hiszen tanulóink közvetlenül, a helyszínen szemlélhetnek egy-egy
| + | |
- | problémát, dolgozhatnak fel egy adott témát. Nagymértékben támaszkodhatunk a <span class=dvv>
| + | |
- | különféle intézmények szakembereinek</span> munkájára is, mert
| + | |
- | átfogóbban, kicsit szakszerűbben tárhatják a gyerekek elé az aktuális
| + | |
- | tananyaghoz fűződő kiegészítő ismereteket. Szerencsés
| + | |
- | esetben az előadások érdekessége is szemléletesebb, így motiválóbb lehet
| + | |
- | külső területen, mint a tanteremben. A gazdag eszközkínálat, valamint a
| + | |
- | látványos kiállítási anyag pedig megfelelő tematikus elrendezésben jelenik
| + | |
- | meg a múzeumokban, egyéb intézményekben a gyerekek előtt, lényegesen
| + | |
- | tehermentesítve ezzel a pedagógus kollégák munkáját. </p>
| + | |
- | | + | |
- | <p>Ezen az oldalon olyan intézmények aktuális
| + | |
- | kínálatát találhatják meg, melyek a környezeti nevelés területén nagy
| + | |
- | segítséget nyújthatnak a tanítóknak:</p>
| + | |
- | | + | |
- | <p class=lista><span class=idezet>Múzeumok címe, programjai</span></p>
| + | |
- | | + | |
- | <p class=lista><span class=idezet>Az Országos Meteorológiai
| + | |
- | Intézet elérhetősége</span></p>
| + | |
- | | + | |
- | <p class=lista><span class=idezet>Állatkerti
| + | |
- | programlehetőségek, valamint</span></p>
| + | |
- | | + | |
- | <p class=lista><span class=idezet>Különböző művészeti
| + | |
- | ágakhoz kapcsolódó kiállítási anyagok, programok.</span></p>
| + | |
- | | + | |
- | [[/*]]
| + | |