Környezetismeret/Támasz/Fejlesztőpedagógus munkája

Az Alsós tanítói portálból

(Változatok közti eltérés)
A (1 revision(s))
(A lap tartalmának cseréje erre: == SZERKESZTÉS ALATT ==)
1. sor: 1. sor:
-
 
+
== SZERKESZTÉS ALATT ==
-
<p>Ez a munka az iskolában nem jelent mást, mint korrekciót. A
+
-
korrekció lényegét tekintve nem más, mint egyéni törődés a rászorulókkal. Ennek
+
-
megvalósításához először fel kell derítenünk a tanulási problémák okait. Az
+
-
okok ismeretében kell megterveznünk a fejlesztés folyamatát, kidolgoznunk a
+
-
módszereket és a speciális gyakorlatokat. Ezek egy része történhet a tanórán,
+
-
más része a napközis foglalkozások keretében, illetve a csoportból kiemelve a
+
-
tanulót, külön foglalkozáson. A hiánypótló és felzárkóztató feladatokat
+
-
rendszeresen kell végeztetnünk, a folyamatot és az eredményt regisztrálnunk
+
-
kell. Ez segíthet abban, hogy az alkalmazott módszereket, eljárásokat mindig a
+
-
legoptimálisabb módon tervezzük meg annak érdekében, hogy a fejlesztésre
+
-
(korrekcióra) szoruló gyermek minél előbb utolérhesse társait. A
+
-
fejlesztőpedagógus egyaránt végez <span class=idezet>általános
+
-
képességfejlesztést</span> és <span class=idezet>speciális
+
-
képességfejlesztést.</span></p>
+
-
 
+
-
[[/*]]
+

2015. szeptember 16., 12:11 változat

SZERKESZTÉS ALATT