Kezdőlap

Az Alsós tanítói portálból

(Változatok közti eltérés)
('''A 2020/2021 tanév''')
(Módszertani szakmai anyagok tanítóknak)
10. sor: 10. sor:
-
== Módszertani szakmai anyagok tanítóknak ==
 
-
*[http://alsos.fazekas.hu/2020-2021/A_hetpettyes_katicabogar__ism._terjeszto_szoveg_feldolgozasa_kooperativ_technikak_felhasznalasaval._3.o_Benko_Zsuzsanna.pdf Benkő Zsuzsanna: A hétpettyes katicabogár - Ismeretterjesztő szöveg feldolgozása kooperatív technikák felhasználásával. 3. osztály]
 
-
*[http://alsos.fazekas.hu/2020-2021/A_hetpettyes_katicabogar__ism._terjeszto_szoveg_feldolgozasahoz_keszult_Benko_Zsuzsanna.pdf Benkő Zsuzsanna: A hétpettyes katicabogár - Ismeretterjesztő szöveg feldolgozása - segédanyag]
 
-
*[http://alsos.fazekas.hu/2020-2021/Apro_barataink_a_mehek__oratervek_2_orara_Benko_Zsuzsanna.pdf Benkő Zsuzsanna: Apró barátaink, a méhek - Óratervek 2 órára]
 
-
*[http://alsos.fazekas.hu/2020-2021/Az_olvasova_neveles_kortars_irodalommal-_digitalis_eszkozok_hasznalata_1.osztalyban_Csajine_Knezics_Aniko.pdf Csájiné Knézics Anikó: Az olvasóvá nevelés kortárs irodalommal - Digitális eszközök használata 1. osztályban]
 
-
*[http://alsos.fazekas.hu/2020-2021/Pok_az_erzelmi_intelligencia_fejlesztese_a_mesek_szerepe_a_tanitas_-tanulas_folyamataban_Csajine_Knezics_Aniko.pdf Csájiné Knézics Anikó: Az érzelmi intelligencia fejlesztése, a mesék szerepe a tanítás-tanulás folyamatában]
 
-
*[http://alsos.fazekas.hu/2020-2021/Oraterv_mondatfajtak_felkialto_mondat_Erdosine_Gondos_Judit.pdf Erdősiné Gondos Judit: Mondatfajták - Felkiáltó mondat]
 
-
*[http://alsos.fazekas.hu/2020-2021/Oraterv_mondatfajtak_felszolito_mondat_Erdosine_Gondos_Judit.pdf Erdősiné Gondos Judit: Mondatfajták - Felszólító mondat]
 
-
*[http://alsos.fazekas.hu/2020-2021/Oraterv_mondatfajtak_osszefoglalas_fenntarthatosag_Erdosine_Gondos_Judit.pdf Erdősiné Gondos Judit: Mondatfajták - Összefoglalás]
 
-
*[http://alsos.fazekas.hu/2020-2021/Oraterv_mondatfajtak_osszefoglalas_fenntarthatosag_4_osztaly_Erdosine_Gondos_Judit.pdf Erdősiné Gondos Judit: Mondatfajták - Összefoglalás - 4. osztály]
 
-
*[http://alsos.fazekas.hu/2020-2021/Kombinatorika_valoszinuseg_statisztika_Jencsikne_Vegh_Adrienn.pdf Jencsikné Végh Adrienn: Kombinatorika, valószínűség, statisztika]
 
-
*[http://alsos.fazekas.hu/2020-2021/Tomeg_merese_i._Jencsikne_Vegh_Adrienn.pdf Jencsikné Végh Adrienn: Tömeg mérése I.]
 
-
*[http://alsos.fazekas.hu/2020-2021/Tomeg_merese_ii._Jencsikne_Vegh_Adrienn.pdf Jencsikné Végh Adrienn: Tömeg mérése II.]
 
-
*[http://alsos.fazekas.hu/2020-2021/Mozgas+tanulas_Kotormanne_Erdei_Erika.pdf Kotormánné Erdei Erika: Mozgas + tanulas]
 
- 
- 
- 
- 
- 
-
'''FIGYELEM!'''
 
- 
-
'''A tanfolyamainkon való részvétel ingyenes, melynek elvégzéséről tanúsítványt állítunk ki. Bemutató óráink és nyílt óráink előzetes bejelentkezés után látogathatók. Nyílt óráinkat/foglalkozásokat a megjelölt időpontokban tartjuk.
 
- 
-
'''A tanfolyamokra, bemutató órákra, nyílt órákra jelentkezni, amely egyben regisztráció is, az alábbi e-mail címen lehet:
 
- 
-
'''alsotagozat.fazekas@gmail.com'''
 
- 
-
'''A tanfolyamainkat, bemutató óráinkat, nyílt óráinkat egyszerre 25 fő látogathatja, amennyiben hely hiányában nem tudjuk fogadni úgy e-mailben értesítjük. Ha nem kap tőlünk ez irányú levelet a helye biztosítva van.'''
 
== '''''Könyv és cikkajánló''''' ==
== '''''Könyv és cikkajánló''''' ==

2025. június 10., 09:20 változat

Szeretettel köszöntünk!

Iskolánk
Ezeken az oldalakon bemutatkozik a Fazekas alsó tagozata.

Információt szerezhetsz rólunk, bepillanthatsz továbbképzéseinkbe. A kisiskolás korú gyermekek délelőtti és délutáni foglalkoztatásához találhatsz módszertani segítséget a Magyar nyelv és irodalom, a Matematika, és a Környezetismeret tantárgyak tanításához, a délutáni önálló tanuláshoz, szabadidős tevékenységhez és játék szervezéséhez. Logopédiai és fejlesztőpedagógiai fejezetet is találhatsz. Bővítheted eszköztáradat, ötleteket szerezhetsz a mindennapi pedagógiai munkához.

 



Könyv és cikkajánló

Napközi otthon az iskolában Bacsák-Bíró-Sövegházy - Nemzeti Tankönyvkiadó

Mit kezdjünk a tehetséggel