A |
|
1. sor: |
1. sor: |
- | <p class=normal><span>Ez a munka az iskolában nem jelent mást, mint
| + | == SZERKESZTÉS ALATT == |
- | korrekciót. A korrekció lényegét tekintve nem más, mint egyéni törődés a
| + | |
- | rászorulókkal. Ennek megvalósításához először fel kell derítenünk a
| + | |
- | tanulási problémák okait. Az okok feltárása csoportos, illetve egyéni
| + | |
- | szűréssel történik. Az okok ismeretében kell megterveznünk a fejlesztés
| + | |
- | folyamatát, kidolgoznunk a módszereket és a speciális gyakorlatokat. Ezek egy
| + | |
- | része történhet a tanórán, más része a napközis foglalkozások keretében, illetve
| + | |
- | a csoportból kiemelve a tanulót, külön foglalkozáson. A hiánypótló és
| + | |
- | felzárkóztató feladatokat rendszeresen kell végeztetnünk, a folyamatot és az
| + | |
- | eredményt regisztrálnunk kell. Ez segíthet abban, hogy az alkalmazott
| + | |
- | módszereket, eljárásokat mindig a legoptimálisabb módon tervezzük meg annak
| + | |
- | érdekében, hogy a fejlesztésre (korrekcióra) szoruló gyermek minél előbb
| + | |
- | utolérhesse társait. A fejlesztőpedagógus egyaránt végez általános
| + | |
- | képességfejlesztést és speciális képességfejlesztést</span></p>
| + | |
- | | + | |
- | <p class=normal><span> </span></p>
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | <h3><span>Csoportos pszichológiai szűrések <a href="#_ftn1" name="_ftnref1" title="">
| + | |
- | <span class=MsoFootnoteReference> <span style='vertical-align:baseline'>
| + | |
- | <span class=MsoFootnoteReference><b> <span style='font-size:13.0pt;font-family:Arial;vertical-align:baseline'>
| + | |
- | [1]</span></b></span></span></span></a></span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | <h3><span> </span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | <p class=comments><a href="#_ftnref1" name="_ftn1" title=""> <span class=MsoFootnoteReference>
| + | |
- | <span><span class=MsoFootnoteReference> <span style='font-size:10.0pt;font-family:"Times New Roman"'>
| + | |
- | [1]</span></span></span></span></a> <span>
| + | |
- | Porkolábné Dr. Balogh Katalin: Módszerek a tanulási zavarok csoportos
| + | |
- | szűrésére és korrekciójára Iskolapszichológia 17. </span></p>
| + | |
- | <h3><span>[[Image:cikk_99_image001.jpg]]</span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | <h3><span> </span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | <h3><span>[[Image:cikk_99_image002.jpg]]</span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | <h3><span> </span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | <h3><span>[[Image:cikk_99_image003.jpg]]</span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | <h3><span>[[Image:cikk_99_image004.jpg]]</span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | <h3><span>[[Image:cikk_99_image005.jpg]]</span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | <h3><span> </span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | <h3><span>[[Image:cikk_99_image006.jpg]]</span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | <h3><span> </span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | <h3><span>[[Image:cikk_99_image007.jpg]]</span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | <h3><span> </span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | <h3><span>[[Image:cikk_99_image008.jpg]]</span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | <p class=normal><span> </span></p>
| + | |
- | | + | |
- | <h3><span>[[Image:cikk_99_image009.jpg]]</span></h3>
| + | |
- | | + | |
- | [[/*]]
| + | |