Matematika/Módszertani alapelvek/Eszközök sokszínű és sokrétű használata
Az Alsós tanítói portálból
(Változatok közti eltérés)
6. sor: | 6. sor: | ||
Alkalmi eszköz lehet bármi, amellyel matematikai problémát tudunk | Alkalmi eszköz lehet bármi, amellyel matematikai problémát tudunk | ||
- | megjeleníteni, például létra, fogasból készült mérleg, stb. <span class=dvv> | + | megjeleníteni, például létra, fogasból készült mérleg, stb. <span class=dvv> |
A gyerekek felszerelése tervezett, és folyton kéznél van. Külön | A gyerekek felszerelése tervezett, és folyton kéznél van. Külön | ||
gondot fordítunk az eszközök használatának megtanítására.</span></p> | gondot fordítunk az eszközök használatának megtanítására.</span></p> |
2007. december 27., 11:25 változat
Mindezzel együtt jár az eszközök sokszínű és sokrétű használata. Fedezze fel a kisgyerek, hogy körülötte minden matematika. Olvasson az őt körülvevő világból, és annak változásaiból. Jelenítse meg, modellezze gondolatait, hogy jobban megértse a valóságot. A tanulók állandó és alkalmi eszközökkel dolgoznak. Állandó eszköz például a színes rúd, a logikai készlet, a pénz. Alkalmi eszköz lehet bármi, amellyel matematikai problémát tudunk megjeleníteni, például létra, fogasból készült mérleg, stb. A gyerekek felszerelése tervezett, és folyton kéznél van. Külön gondot fordítunk az eszközök használatának megtanítására.
Mérés "fogasmérleggel"
A laphoz nem tartoznak aloldalak.