Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Tanulásirányítás/Ellenőrzés, önellenörzés, értékelés, önértékelés

Az Alsós tanítói portálból

(Import a forrásból)
Aktuális változat (2007. december 10., 23:38) (szerkesztés) (visszavonás)
A (1 revision(s))
 

Aktuális változat

Kiemelten fontos feladat! Ez egy tanulási technika, egy fejlesztendő képesség, valamint a tanulási idő utolsó része. A napközis tanító közvetlen ellenőrzése elengedhetetlen olyankor, ha a feladat új tanulási technikával társul. Ilyenkor nem is a helyes megoldást, mint inkább a technika helyes használatát ellenőrizzük, javítjuk.  /Pl.: Az első összefüggő szöveg lényegének kiemelése, megtanulása. / Harmadik-negyedik osztálytól fogva néhány gyerek a társai előtt számot ad a tanultakról. Ez jó lehetőség az esetleges tanulástechnikai hibák javítására. Pl.: Követi-e az algoritmust? Összefüggően mondja a tananyagot? stb.

Első osztálytól fogva folyamatosan felhívjuk a gyerekek figyelmét az önellenőrzés fontosságára.

A laphoz nem tartoznak aloldalak.