Alsós tanítói portál:Homokozó
Az Alsós tanítói portálból
(8 közbeeső változat nincs mutatva) | |||
1. sor: | 1. sor: | ||
- | [[ | + | Az 1960-as években Magyarországon Varga Tamás matematikus és munkacsoportja, köztük C. Neményi Eszter jelentős változást eredményező új matematikatanítási módszert dolgozott ki, amelyben a matematikatanulás kezdetét a kisiskolás korra hozta előre. Igen eszközigényes kreatív matematikatanítás ez, mely komoly szervezőmunkát is igényel a tanítótól.Oka ennek az volt, hogy a felmérések azt mutatták, hogy a diákok, bár elég jól számolnak, gondolkodásuk merev, nem elég kreatív, problémafelismerő, -kezelő és -megoldó képességük alacsony színvonalú. Nem szeretik a matematikát, és sok kudarc kíséri a matematikatanulási |
+ | |||
+ | [[Kép:kép.jpg]] | ||
+ | 2009.március 31. | ||
+ | |||
+ | 1.a Kántorné Ágh Edit tanulásirányítás 16. terem | ||
+ | |||
+ | 1.b Biró Zsuzsanna szabadidő 13. terem | ||
+ | |||
+ | 2.b Nikodém Mihályné szabadidő 15. terem | ||
+ | |||
+ | 4.a Sövegházy Márta szabadidő 21. terem | ||
+ | |||
+ | 4.b Bacsák Katalin tanulásirányítás 19. terem | ||
+ | |||
+ | 5.a Galata Hajnal tanulásirányítás 132. terem | ||
+ | |||
+ | [[Kép:ca-orig.jpg]] |
Aktuális változat
Az 1960-as években Magyarországon Varga Tamás matematikus és munkacsoportja, köztük C. Neményi Eszter jelentős változást eredményező új matematikatanítási módszert dolgozott ki, amelyben a matematikatanulás kezdetét a kisiskolás korra hozta előre. Igen eszközigényes kreatív matematikatanítás ez, mely komoly szervezőmunkát is igényel a tanítótól.Oka ennek az volt, hogy a felmérések azt mutatták, hogy a diákok, bár elég jól számolnak, gondolkodásuk merev, nem elég kreatív, problémafelismerő, -kezelő és -megoldó képességük alacsony színvonalú. Nem szeretik a matematikát, és sok kudarc kíséri a matematikatanulási
1.a Kántorné Ágh Edit tanulásirányítás 16. terem
1.b Biró Zsuzsanna szabadidő 13. terem
2.b Nikodém Mihályné szabadidő 15. terem
4.a Sövegházy Márta szabadidő 21. terem
4.b Bacsák Katalin tanulásirányítás 19. terem
5.a Galata Hajnal tanulásirányítás 132. terem