|
|
| (498 közbeeső változat nincs mutatva) |
| 1. sor: |
1. sor: |
| - | == Szeretettel köszöntünk! ==
| + | __NOTOC__ |
| - | Ezeken az oldalakon bemutatkozik a Fazekas alsó tagozata. | + | = Szeretettel köszöntünk! = |
| - | | + | [[Kép:Fazekas.jpg|left|Iskolánk]]Ezeken az oldalakon bemutatkozik a Fazekas alsó tagozata. |
| - | Információt szerezhetsz rólunk, bepillanthatsz továbbképzéseinkbe. A kisiskolás korú gyermekek délelőtti és délutáni foglalkoztatásához találhatsz módszertani segítséget a Magyar nyelv és irodalom, a Matematika, és a Környezetismeret tantárgyak tanításához, a délutáni önálló tanuláshoz, szabadidős tevékenységhez és játék szervezéséhez. Logopédiai és fejlesztőpedagógiai fejezetet is találhatsz. | + | Információt szerezhetsz rólunk, bepillanthatsz továbbképzéseinkbe. |
| - | | + | A kisiskolás korú gyermekek délelőtti és délutáni foglalkoztatásához találhatsz módszertani segítséget a Magyar nyelv és irodalom, |
| | + | a Matematika, és a Környezetismeret tantárgyak tanításához, a délutáni önálló tanuláshoz, szabadidős tevékenységhez és játék szervezéséhez. |
| | + | Logopédiai és fejlesztőpedagógiai fejezetet is találhatsz. |
| | Bővítheted eszköztáradat, ötleteket szerezhetsz a mindennapi pedagógiai munkához. | | Bővítheted eszköztáradat, ötleteket szerezhetsz a mindennapi pedagógiai munkához. |
| - | | + | <p> </p> |
| - | Megismerheted [[Akkreditált tanfolyamaink|akkreditált tanfolyamainkat]] és tájékozódhatsz [[Matematika/Betekintő/Továbbképzéseink/Nyílt órák|nyilt óráinkról]]. Mindkettőre szeretettel várunk.
| + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | [[Kép:isk.jpg|left|Iskolánk]]
| + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | '''Alsós és napközis szaktanácsadóknak, tantárgygondozóknak és kerületi munkaközösség-vezetőknek'''
| + | |
| - | | + | |
| - | ''''Szaktanácsadói program 2010/2011
| + | |
| - | Szaktanácsadók, kerületi munkaközösség vezetők megbeszélései''''
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. augusztus 26. 9 óra
| + | |
| - | nyitó értekezlet – az éves program véglegesítése
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. október 14. 8.óra
| + | |
| - | Újszerű tanulási módszerek – kooperatív tanulás, projekt módszer – bemutató, előadás (Előadó keresése)
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. november 11. 9 óra
| + | |
| - | Megváltozott tanítói szerep – előadás
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. november 25. 9 óra
| + | |
| - | Szépolvasó Verseny
| + | |
| - | 2011. január 13. 8 óra
| + | |
| - | Interaktív tábla használata – bemutató, programok
| + | |
| - | | + | |
| - | 2011. március 17. 8. óra
| + | |
| - | Konfliktuskezelés – tréning
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. április 21. 9 óra
| + | |
| - | Fővárosi Helyesíró Verseny
| + | |
| - | | + | |
| - | 2011. április 28. 9 óra
| + | |
| - | Záró értekezlet az éves programok értékelése, a jövő évi program előkészítése
| + | |
| - | | + | |
| - | A nyitó és a záró értekezleten kívül minden érdeklődő pedagógust várunk a fenti programokra.
| + | |
| - | | + | |
| - | | + | |
| - | '''''Programok tanítóknak''
| + | |
| - | ''Tematikus napok (bemutatóórához kapcsolódó előadások)'''''
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. október 28. 8 óra
| + | |
| - | Csájiné Knézics Anikó: Részképesség fejlesztő gyakorlatok 1-2. osztályban
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. november 4. 8 óra
| + | |
| - | Szakolczai Katalin: Múzeumpedagógiai módszerek
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. november 11. 8 óra
| + | |
| - | Dr. Kivovicsné Horváth Ágnes: Szövegértés, szövegalkotás interaktív tananyaggal
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. november 25. 8 óra
| + | |
| - | Sz. Oravecz Márta: Írásóra nemcsak ceruzával
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. február 24. 8 óra
| + | |
| - | Temesvári Miklós: Környezet? Ismerem! Új taneszköz a környezet-tudatosság, környezet-érzékenység szolgálatában
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. március 3. 8 óra
| + | |
| - | Jencsikné Végh Adrienn: Szabályjátékok az 1. osztályban
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. március 10. 8 óra
| + | |
| - | Szilvásiné Turzó Ágnes: Metakognícióra épülő olvasási stratégiák
| + | |
| - | | + | |
| - | '''Napközis programok'''
| + | |
| - | | + | |
| - | '''Tematikus napok'''
| + | |
| - | 2010. szeptember 15. 8. óra tervezés- foglalkozási terv
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. október 6. 8 óra tananyaghoz kapcsolódó játékok
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. október 27. 8 óra csoportépítő játékok
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. november 17. 8 óra tanulásszervezés
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. december 8. 8óra újszerű tanulási technikák alkalmazása a napköziben
| + | |
| - | | + | |
| - | 2011. január 20. 8 óra szabadidő szervezése a napköziben
| + | |
| - | | + | |
| - | '''Bemutató órák a napköziben'''
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. szeptember 29. 8 óra
| + | |
| - |
| + | |
| - | 2010. október 27. 8 óra
| + | |
| - | | + | |
| - | 2010. november 24. 8 óra
| + | |
| - | | + | |
| - | 2011. január 19. 8 óra
| + | |
| - | | + | |
| - | 2011. február 23. 8 óra
| + | |
| - | | + | |
| - | 2011. március 23. 8 óra
| + | |
| - | | + | |
| - | 2011. április 20. 8 óra
| + | |
| - | | + | |
| - | 2011. május 11. 8 óra
| + | |
| - | | + | |
| - | '''Nyílt órák a napköziben'''
| + | |
| - | | + | |
| - | Minden héten, az osztály és időpontok az órarendek elkészülése után a honlapon tekinthetők meg. A foglalkozások délután 14-15-ig tanulás –16-ig szabadidő.
| + | |
| - | | + | |
| - | Kézműves technika tanítás minden hónap első hétfője 8-11-ig.
| + | |
| - | Egyes időpontok változhatnak abban az esetben, ha iskolánk egyéb programjával ütközik.
| + | |
Ezeken az oldalakon bemutatkozik a Fazekas alsó tagozata.
Információt szerezhetsz rólunk, bepillanthatsz továbbképzéseinkbe.
A kisiskolás korú gyermekek délelőtti és délutáni foglalkoztatásához találhatsz módszertani segítséget a Magyar nyelv és irodalom,
a Matematika, és a Környezetismeret tantárgyak tanításához, a délutáni önálló tanuláshoz, szabadidős tevékenységhez és játék szervezéséhez.
Logopédiai és fejlesztőpedagógiai fejezetet is találhatsz.
Bővítheted eszköztáradat, ötleteket szerezhetsz a mindennapi pedagógiai munkához.