Magyar nyelv és irodalom/Kitekintő

Az Alsós tanítói portálból

< Magyar nyelv és irodalom(Változatok közti eltérés)
Aktuális változat (2016. május 27., 07:46) (szerkesztés) (visszavonás)
(SZERKESZTÉS ALATT)
 
1. sor: 1. sor:
-
== SZERKESZTÉS ALATT ==
+
'''A tanulási motiváció lehetőségei és a kooperatív technikák felhasználási lehetőségei a különböző tantárgyak tanítása során /vázlat/'''
 +
 
 +
1. Fogalma, motivált viselkedés, motívum
 +
 
 +
2. A motivációs működés alapfogalmai – a motivált
 +
viselkedés összetevői
 +
Homeosztázis-Szükséglet-Drive/késztetés/-Szokás-Vágy
 +
 
 +
3. A motívumok csoportosítása
 +
 
 +
4. A motívumok rendszerei
 +
Sigmund Freud - Henry Murray - Abraham Maslow
 +
 +
5. A motiváció hiánya
 +
 
 +
6. A motiváció fő összetevői
 +
 
 +
7. A tanulás motívumai
 +
 
 +
8. Tanulási motiváció
 +
 
 +
9. A tanulás legfőbb akadálya
 +
 
 +
10. Hogy is van? Tanulási motívum?
 +
 
 +
11. Áldás vagy átok?
 +
 
 +
12. Hogyan gondolkodnak a pedagógusok diákjaik
 +
motiválásáról?
 +
 
 +
13. Motivációk-tantárgyak

Aktuális változat

A tanulási motiváció lehetőségei és a kooperatív technikák felhasználási lehetőségei a különböző tantárgyak tanítása során /vázlat/

1. Fogalma, motivált viselkedés, motívum

2. A motivációs működés alapfogalmai – a motivált viselkedés összetevői Homeosztázis-Szükséglet-Drive/késztetés/-Szokás-Vágy

3. A motívumok csoportosítása

4. A motívumok rendszerei Sigmund Freud - Henry Murray - Abraham Maslow

5. A motiváció hiánya

6. A motiváció fő összetevői

7. A tanulás motívumai

8. Tanulási motiváció

9. A tanulás legfőbb akadálya

10. Hogy is van? Tanulási motívum?

11. Áldás vagy átok?

12. Hogyan gondolkodnak a pedagógusok diákjaik motiválásáról?

13. Motivációk-tantárgyak