Magyar nyelv és irodalom/Kitekintő
Az Alsós tanítói portálból
< Magyar nyelv és irodalom(Változatok közti eltérés)
(→SZERKESZTÉS ALATT) |
|||
1. sor: | 1. sor: | ||
- | + | '''A tanulási motiváció lehetőségei és a kooperatív technikák felhasználási lehetőségei a különböző tantárgyak tanítása során /vázlat/''' | |
+ | |||
+ | 1. Fogalma, motivált viselkedés, motívum | ||
+ | |||
+ | 2. A motivációs működés alapfogalmai – a motivált | ||
+ | viselkedés összetevői | ||
+ | Homeosztázis-Szükséglet-Drive/késztetés/-Szokás-Vágy | ||
+ | |||
+ | 3. A motívumok csoportosítása | ||
+ | |||
+ | 4. A motívumok rendszerei | ||
+ | Sigmund Freud - Henry Murray - Abraham Maslow | ||
+ | |||
+ | 5. A motiváció hiánya | ||
+ | |||
+ | 6. A motiváció fő összetevői | ||
+ | |||
+ | 7. A tanulás motívumai | ||
+ | |||
+ | 8. Tanulási motiváció | ||
+ | |||
+ | 9. A tanulás legfőbb akadálya | ||
+ | |||
+ | 10. Hogy is van? Tanulási motívum? | ||
+ | |||
+ | 11. Áldás vagy átok? | ||
+ | |||
+ | 12. Hogyan gondolkodnak a pedagógusok diákjaik | ||
+ | motiválásáról? | ||
+ | |||
+ | 13. Motivációk-tantárgyak |
Aktuális változat
A tanulási motiváció lehetőségei és a kooperatív technikák felhasználási lehetőségei a különböző tantárgyak tanítása során /vázlat/
1. Fogalma, motivált viselkedés, motívum
2. A motivációs működés alapfogalmai – a motivált viselkedés összetevői Homeosztázis-Szükséglet-Drive/késztetés/-Szokás-Vágy
3. A motívumok csoportosítása
4. A motívumok rendszerei Sigmund Freud - Henry Murray - Abraham Maslow
5. A motiváció hiánya
6. A motiváció fő összetevői
7. A tanulás motívumai
8. Tanulási motiváció
9. A tanulás legfőbb akadálya
10. Hogy is van? Tanulási motívum?
11. Áldás vagy átok?
12. Hogyan gondolkodnak a pedagógusok diákjaik motiválásáról?
13. Motivációk-tantárgyak