A    | 
				   | 
			
		| 1. sor: | 
1. sor: | 
| - | <p>A környezeti nevelés pusztán osztálykeretben
  | + | == SZERKESZTÉS ALATT ==  | 
| - | aligha lehet hatékony. Igen hasznosak azonban a külső „terepen” szervezett
  | + |  | 
| - | foglalkozások, hiszen tanulóink közvetlenül, a helyszínen szemlélhetnek egy-egy
  | + |  | 
| - | problémát, dolgozhatnak fel egy adott témát. Nagymértékben támaszkodhatunk a  <span class=dvv>
  | + |  | 
| - | különféle intézmények szakembereinek</span> munkájára is, mert
  | + |  | 
| - | átfogóbban, kicsit szakszerűbben tárhatják a gyerekek elé az aktuális
  | + |  | 
| - | tananyaghoz fűződő kiegészítő ismereteket. Szerencsés
  | + |  | 
| - | esetben az előadások érdekessége is szemléletesebb, így motiválóbb lehet
  | + |  | 
| - | külső területen, mint a tanteremben. A gazdag eszközkínálat, valamint a
  | + |  | 
| - | látványos kiállítási anyag pedig megfelelő tematikus elrendezésben jelenik
  | + |  | 
| - | meg a múzeumokban, egyéb intézményekben a gyerekek előtt, lényegesen
  | + |  | 
| - | tehermentesítve ezzel a pedagógus kollégák munkáját. </p>
  | + |  | 
| - |    | + |  | 
| - | <p>Ezen az oldalon olyan intézmények aktuális
  | + |  | 
| - | kínálatát találhatják meg, melyek a környezeti nevelés területén nagy
  | + |  | 
| - | segítséget nyújthatnak a tanítóknak:</p>
  | + |  | 
| - |    | + |  | 
| - | <p class=lista><span class=idezet>Múzeumok címe, programjai</span></p>
  | + |  | 
| - |    | + |  | 
| - | <p class=lista><span class=idezet>Az Országos Meteorológiai
  | + |  | 
| - | Intézet elérhetősége</span></p>
  | + |  | 
| - |    | + |  | 
| - | <p class=lista><span class=idezet>Állatkerti
  | + |  | 
| - | programlehetőségek, valamint</span></p>
  | + |  | 
| - |    | + |  | 
| - | <p class=lista><span class=idezet>Különböző művészeti
  | + |  | 
| - | ágakhoz kapcsolódó kiállítási anyagok, programok.</span></p>
  | + |  | 
| - |    | + |  | 
| - | [[/*]]
  | + |  |