Az Alsós tanítói portálból
			(Változatok közti eltérés)
												
			
			
			
			
			
			
			
				A    | 
				   | 
			
		| 1. sor: | 
1. sor: | 
| - | <p class=normal>Ez a munka az iskolában nem jelent mást, mint korrekciót. A
  | + | == SZERKESZTÉS ALATT ==  | 
| - | korrekció lényegét tekintve nem más, mint egyéni törődés a rászorulókkal. Ennek
  | + |  | 
| - | megvalósításához először fel kell derítenünk a tanulási problémák okait. Az
  | + |  | 
| - | okok ismeretében kell megterveznünk a fejlesztés folyamatát, kidolgoznunk a
  | + |  | 
| - | módszereket és a speciális gyakorlatokat. Ezek egy része történhet a tanórán,
  | + |  | 
| - | más része a napközis foglalkozások keretében, illetve a csoportból kiemelve a
  | + |  | 
| - | tanulót, külön foglalkozáson. A hiánypótló és felzárkóztató feladatokat
  | + |  | 
| - | rendszeresen kell végeztetnünk, a folyamatot és az eredményt regisztrálnunk
  | + |  | 
| - | kell. Ez segíthet abban, hogy az alkalmazott módszereket, eljárásokat mindig a
  | + |  | 
| - | legoptimálisabb módon tervezzük meg annak érdekében, hogy a fejlesztésre
  | + |  | 
| - | (korrekcióra) szoruló gyermek minél előbb utolérhesse társait. A
  | + |  | 
| - | fejlesztőpedagógus egyaránt végez <span class=idezet>általános
  | + |  | 
| - | képességfejlesztést</span> és <span class=idezet>speciális
  | + |  | 
| - | képességfejlesztést.</span></p>
  | + |  | 
| - |    | + |  | 
| - | [[/*]]
  | + |  | 
2015. szeptember 16., 12:08 változat
  SZERKESZTÉS ALATT