Környezetismeret/Hozzárendelhető segédletek/Értékelési módok, módszerek
Az Alsós tanítói portálból
(Változatok közti eltérés)
A (1 revision(s)) |
|||
1. sor: | 1. sor: | ||
+ | '''Az értékelésről''' | ||
+ | A '''hatékony fejlesztés''' mellett jelentős szerepe van a '''folyamatos értékelés'''nek, visszacsatolásnak. A korszerű természettudományos szemléletformálásban a célok között nem a természettudományi szaktárgyak előkészítésén van a hangsúly, ezért nem mérünk ilyesfajta tudástartalmakat és a tanulók teljesítményét sem ezek alapján értékeljük. Célszerűbb a '''kulcskompetenciák alakítása''' érdekében meghatározott feladatoknak | ||
+ | |||
+ | *az énkép és az önismeret, | ||
+ | *a hon-, és népismeret, | ||
+ | *az európai azonosságtudat alakításának; | ||
+ | *a környezettudatosságra nevelésnek; | ||
+ | *a tanulás tanításának; | ||
+ | *az egészséges testi, lelki és szociális fejlődés, | ||
+ | -a felnőttlét szerepeire való felkészülés támogatásának; | ||
[[/*]] | [[/*]] |
2008. december 29., 18:17 változat
Az értékelésről
A hatékony fejlesztés mellett jelentős szerepe van a folyamatos értékelésnek, visszacsatolásnak. A korszerű természettudományos szemléletformálásban a célok között nem a természettudományi szaktárgyak előkészítésén van a hangsúly, ezért nem mérünk ilyesfajta tudástartalmakat és a tanulók teljesítményét sem ezek alapján értékeljük. Célszerűbb a kulcskompetenciák alakítása érdekében meghatározott feladatoknak
- az énkép és az önismeret,
- a hon-, és népismeret,
- az európai azonosságtudat alakításának;
- a környezettudatosságra nevelésnek;
- a tanulás tanításának;
- az egészséges testi, lelki és szociális fejlődés,
-a felnőttlét szerepeire való felkészülés támogatásának; A laphoz nem tartoznak aloldalak.