Matematika/Módszertani alapelvek/Eszközök sokszínű és sokrétű használata
Az Alsós tanítói portálból
< Matematika | Módszertani alapelvek(Változatok közti eltérés)
A (1 revision(s)) |
|||
(3 közbeeső változat nincs mutatva) | |||
4. sor: | 4. sor: | ||
annak változásaiból. Jelenítse meg, modellezze gondolatait, hogy jobban | annak változásaiból. Jelenítse meg, modellezze gondolatait, hogy jobban | ||
megértse a valóságot. A tanulók állandó és alkalmi eszközökkel dolgoznak</span>. Állandó eszköz például a színes rúd, a logikai készlet, a pénz. | megértse a valóságot. A tanulók állandó és alkalmi eszközökkel dolgoznak</span>. Állandó eszköz például a színes rúd, a logikai készlet, a pénz. | ||
+ | |||
Alkalmi eszköz lehet bármi, amellyel matematikai problémát tudunk | Alkalmi eszköz lehet bármi, amellyel matematikai problémát tudunk | ||
megjeleníteni, például létra, fogasból készült mérleg, stb. <span class=dvv> | megjeleníteni, például létra, fogasból készült mérleg, stb. <span class=dvv> | ||
13. sor: | 14. sor: | ||
<p><span class=dvv>Mérés "fogasmérleggel" </span></p> | <p><span class=dvv>Mérés "fogasmérleggel" </span></p> | ||
- | + | [[Kép:Számárcsák.jpeg|right]] | |
[[/*]] | [[/*]] |
Aktuális változat
Mindezzel együtt jár az eszközök sokszínű és sokrétű használata. Fedezze fel a kisgyerek, hogy körülötte minden matematika. Olvasson az őt körülvevő világból, és annak változásaiból. Jelenítse meg, modellezze gondolatait, hogy jobban megértse a valóságot. A tanulók állandó és alkalmi eszközökkel dolgoznak. Állandó eszköz például a színes rúd, a logikai készlet, a pénz. Alkalmi eszköz lehet bármi, amellyel matematikai problémát tudunk megjeleníteni, például létra, fogasból készült mérleg, stb. A gyerekek felszerelése tervezett, és folyton kéznél van. Külön gondot fordítunk az eszközök használatának megtanítására.
Mérés "fogasmérleggel"
A laphoz nem tartoznak aloldalak.