Matematika/Módszertani alapelvek/Eszközök sokszínű és sokrétű használata

Az Alsós tanítói portálból

< Matematika | Módszertani alapelvek(Változatok közti eltérés)
(Import a forrásból)
Aktuális változat (2008. július 23., 15:10) (szerkesztés) (visszavonás)
 
(4 közbeeső változat nincs mutatva)
4. sor: 4. sor:
annak változásaiból. Jelenítse meg, modellezze gondolatait, hogy jobban
annak változásaiból. Jelenítse meg, modellezze gondolatait, hogy jobban
megértse a valóságot. A tanulók állandó és alkalmi eszközökkel dolgoznak</span>. Állandó eszköz például a színes rúd, a logikai készlet, a pénz.
megértse a valóságot. A tanulók állandó és alkalmi eszközökkel dolgoznak</span>. Állandó eszköz például a színes rúd, a logikai készlet, a pénz.
 +
Alkalmi eszköz lehet bármi, amellyel matematikai problémát tudunk
Alkalmi eszköz lehet bármi, amellyel matematikai problémát tudunk
megjeleníteni, például létra, fogasból készült mérleg, stb. <span class=dvv>
megjeleníteni, például létra, fogasból készült mérleg, stb. <span class=dvv>
13. sor: 14. sor:
<p><span class=dvv>Mérés "fogasmérleggel" </span></p>
<p><span class=dvv>Mérés "fogasmérleggel" </span></p>
-
 
+
[[Kép:Számárcsák.jpeg|right]]
[[/*]]
[[/*]]

Aktuális változat

Mindezzel együtt jár az eszközök sokszínű és sokrétű használata. Fedezze fel a kisgyerek, hogy körülötte minden matematika. Olvasson az őt körülvevő világból, és annak változásaiból. Jelenítse meg, modellezze gondolatait, hogy jobban megértse a valóságot. A tanulók állandó és alkalmi eszközökkel dolgoznak. Állandó eszköz például a színes rúd, a logikai készlet, a pénz. Alkalmi eszköz lehet bármi, amellyel matematikai problémát tudunk megjeleníteni, például létra, fogasból készült mérleg, stb. A gyerekek felszerelése tervezett, és folyton kéznél van. Külön gondot fordítunk az eszközök használatának megtanítására.

Image:cikk_5_image001.jpg

Mérés "fogasmérleggel"

A laphoz nem tartoznak aloldalak.