http://alsos.fazekas.hu/w/index.php?title=Matematika/M%C3%B3dszertani_alapelvek/Egys%C3%A9ges_%C3%A9s_sz%C3%A9les_alapoz%C3%A1s&limit=500&action=history&feed=atomMatematika/Módszertani alapelvek/Egységes és széles alapozás - Laptörténet2024-03-29T01:57:05ZAz oldal laptörténete a Alsós tanítói portálMediaWiki 1.11.0http://alsos.fazekas.hu/w/index.php?title=Matematika/M%C3%B3dszertani_alapelvek/Egys%C3%A9ges_%C3%A9s_sz%C3%A9les_alapoz%C3%A1s&diff=32&oldid=prevAdmin: 1 revision(s)2007-12-10T23:37:53Z<p>1 revision(s)</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">‹Régebbi változat</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">2007. december 10., 23:37 változat</td>
</tr>
</table>Adminhttp://alsos.fazekas.hu/w/index.php?title=Matematika/M%C3%B3dszertani_alapelvek/Egys%C3%A9ges_%C3%A9s_sz%C3%A9les_alapoz%C3%A1s&diff=31&oldid=prevAdmin: Import a forrásból2007-12-09T00:04:24Z<p>Import a forrásból</p>
<p><b>Új lap</b></p><div><p>Mint az eredeti módszer leglényegesebb eleme,<br />
fontos alapelvünk, hogy <span class=dvv>egységes és széles alapozást<br />
nyújtsunk a matematika tanulásához.</span> Matematikát akarunk<br />
tanítani, nemcsak egy részét, a számtant. A gyerekeknek gondolkodásuk<br />
fejlődéséhez erre van szükségük<span class=dvv>. Programunkban<br />
minden fontos téma helyet kap: halmazok, logika, függvények, sorozatok,<br />
kombinatorika, valószínűség, statisztika, geometria, mérések.</span> Központi szerepe van a szám- és műveletfogalmak kialakításának, a<br />
különféle számolási eljárások kimunkálásának, begyakorlásának, és a témák<br />
többsége ehhez illeszkedik. Néhány tantervi téma, például a geometria,<br />
kombinatorika, valószínűség önálló fejezetként jelenik meg a tanulás<br />
folyamatában, a velük való foglalkozás szerepe elsősorban a szemléletformálás,<br />
tapasztalatgyűjtés. Nem is jelenik meg a követelményrendszerben az<br />
első két évfolyamban. Nem osztályozzuk a témával kapcsolatos<br />
tevékenységet. Ellenőrizzük, mert hasznos, ha meggyőződünk róla,<br />
hogy a gyerek érti, látja, tapasztalta.</p><br />
<br />
[[/*]]</div>Admin