Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Tanulásirányítás/Ellenőrzés, önellenörzés, értékelés, önértékelés

Az Alsós tanítói portálból

< Környezetismeret | Támasz | A napközis nevelők fejlesztő munkája | Tanulásirányítás
Admin (Talk | Szerkesztései) 2007. december 10., 23:38 kori változata
(eltér) ‹Régebbi változat | legfrissebb változat (eltér) | Újabb változat› (eltér)

Kiemelten fontos feladat! Ez egy tanulási technika, egy fejlesztendő képesség, valamint a tanulási idő utolsó része. A napközis tanító közvetlen ellenőrzése elengedhetetlen olyankor, ha a feladat új tanulási technikával társul. Ilyenkor nem is a helyes megoldást, mint inkább a technika helyes használatát ellenőrizzük, javítjuk.  /Pl.: Az első összefüggő szöveg lényegének kiemelése, megtanulása. / Harmadik-negyedik osztálytól fogva néhány gyerek a társai előtt számot ad a tanultakról. Ez jó lehetőség az esetleges tanulástechnikai hibák javítására. Pl.: Követi-e az algoritmust? Összefüggően mondja a tananyagot? stb.

Első osztálytól fogva folyamatosan felhívjuk a gyerekek figyelmét az önellenőrzés fontosságára.

A laphoz nem tartoznak aloldalak.