http://alsos.fazekas.hu/w/index.php?title=K%C3%B6rnyezetismeret/T%C3%A1masz/A_napk%C3%B6zis_nevel%C5%91k_fejleszt%C5%91_munk%C3%A1ja/Tanul%C3%A1sir%C3%A1ny%C3%ADt%C3%A1s/Ellen%C5%91rz%C3%A9s%2C_%C3%B6nellen%C3%B6rz%C3%A9s%2C_%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s%2C_%C3%B6n%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s&action=history&feed=atomKörnyezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Tanulásirányítás/Ellenőrzés, önellenörzés, értékelés, önértékelés - Laptörténet2024-03-29T10:24:34ZAz oldal laptörténete a Alsós tanítói portálMediaWiki 1.11.0http://alsos.fazekas.hu/w/index.php?title=K%C3%B6rnyezetismeret/T%C3%A1masz/A_napk%C3%B6zis_nevel%C5%91k_fejleszt%C5%91_munk%C3%A1ja/Tanul%C3%A1sir%C3%A1ny%C3%ADt%C3%A1s/Ellen%C5%91rz%C3%A9s%2C_%C3%B6nellen%C3%B6rz%C3%A9s%2C_%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s%2C_%C3%B6n%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s&diff=350&oldid=prevAdmin: 1 revision(s)2007-12-10T23:38:17Z<p>1 revision(s)</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">‹Régebbi változat</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">2007. december 10., 23:38 változat</td>
</tr>
</table>Adminhttp://alsos.fazekas.hu/w/index.php?title=K%C3%B6rnyezetismeret/T%C3%A1masz/A_napk%C3%B6zis_nevel%C5%91k_fejleszt%C5%91_munk%C3%A1ja/Tanul%C3%A1sir%C3%A1ny%C3%ADt%C3%A1s/Ellen%C5%91rz%C3%A9s%2C_%C3%B6nellen%C3%B6rz%C3%A9s%2C_%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s%2C_%C3%B6n%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s&diff=349&oldid=prevAdmin: Import a forrásból2007-12-09T00:04:24Z<p>Import a forrásból</p>
<p><b>Új lap</b></p><div><p>Kiemelten fontos feladat! Ez egy <span class=idezet>tanulási<br />
technika</span>, egy fejlesztendő képesség, valamint a tanulási idő utolsó<br />
része. A napközis tanító közvetlen ellenőrzése elengedhetetlen olyankor, ha a<br />
feladat új tanulási technikával társul. Ilyenkor nem is a helyes megoldást,<br />
mint inkább a technika helyes használatát ellenőrizzük, javítjuk. /Pl.: Az<br />
első összefüggő szöveg lényegének kiemelése, megtanulása. / Harmadik-negyedik<br />
osztálytól fogva néhány gyerek a társai előtt számot ad a tanultakról. Ez jó<br />
lehetőség az esetleges tanulástechnikai hibák javítására. Pl.: Követi-e az<br />
algoritmust? Összefüggően mondja a tananyagot? stb.</p><br />
<br />
<p>Első osztálytól fogva folyamatosan felhívjuk a gyerekek<br />
figyelmét az önellenőrzés fontosságára.</p><br />
<br />
[[/*]]</div>Admin