Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Játék/Hogyan tervezzünk?

Az Alsós tanítói portálból

(Import a forrásból)
Aktuális változat (2007. december 10., 23:38) (szerkesztés) (visszavonás)
A (1 revision(s))
 

Aktuális változat

A következőket érdemes átgondolni:

- nevelési célok

- tantárgyak tananyaga

- az egyes tanulók részképesség-hiányosságai - a fejlesztendő területekkel

- melyek azok a játékformák, amelyeket a csoport különösen kedvel

- lehetőség szerint mindig adjunk módot arra, hogy a gyermekek által ismert játékokat megismertethessék társaikkal /gyerekek kezdeményezése/

A foglalkozási tervben érdemes havonta, ezekhez a szempontokhoz igazodva tervezni a megtanítandó, kezdeményezendő játékokat.

Hogy adott napon a választékból melyik játékot kezdeményezzük, az attól függ, hogy:

- aznap mennyi szabadidőnk van

- milyen az időjárás /egy szép napos időben nem fogunk teremben játszani, és egy esős, szeles napon nem fogjuk megtartani a sportversenyt csak azért, mert ezt terveztük/

- milyen a gyerekek hangulata / fárasztó napjuk volt –e?/

- mit szeretnénk gyakorolni, mely ismeretet szükséges elmélyíteni

A laphoz nem tartoznak aloldalak.