Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Tanulásirányítás/Csoportos tanulás

Az Alsós tanítói portálból

< Környezetismeret | Támasz | A napközis nevelők fejlesztő munkája | Tanulásirányítás
Admin (Talk | Szerkesztései) 2007. december 10., 23:38 kori változata
(eltér) ‹Régebbi változat | legfrissebb változat (eltér) | Újabb változat› (eltér)

Lehetőség szerint a padokat asztalokká forgatjuk. A csoportok összetételét a feladat szabja meg. Általában tapasztalatszerzéses, kísérletezést igénylő feladatoknál alkalmazzuk. Topográfiai feladatoknál a térképről égtájak szerint várost, hegységet, stb. keresnek. Egymásnak adhatnak feladatot. Vagy terepasztalon tájegységet alakítanak ki.

Párban is dolgozhatnak. Például a mágneses kölcsönhatás vizsgálatakor két gemkapcsot tűznek a gyerekek egy gyufásdoboz aljának két végére. A tanulók egy lavór vízben mágneseikkel terelgetik a dobozt.

A laphoz nem tartoznak aloldalak.