Környezetismeret/Támasz/A napközis nevelők fejlesztő munkája/Tanulásirányítás/Csoportos tanulás

Az Alsós tanítói portálból

(Import a forrásból)
Aktuális változat (2007. december 10., 23:38) (szerkesztés) (visszavonás)
A (1 revision(s))
 

Aktuális változat

Lehetőség szerint a padokat asztalokká forgatjuk. A csoportok összetételét a feladat szabja meg. Általában tapasztalatszerzéses, kísérletezést igénylő feladatoknál alkalmazzuk. Topográfiai feladatoknál a térképről égtájak szerint várost, hegységet, stb. keresnek. Egymásnak adhatnak feladatot. Vagy terepasztalon tájegységet alakítanak ki.

Párban is dolgozhatnak. Például a mágneses kölcsönhatás vizsgálatakor két gemkapcsot tűznek a gyerekek egy gyufásdoboz aljának két végére. A tanulók egy lavór vízben mágneseikkel terelgetik a dobozt.

A laphoz nem tartoznak aloldalak.