Alsós tanítói portál:Homokozó

Az Alsós tanítói portálból

(Változatok közti eltérés)
Aktuális változat (2012. május 25., 10:56) (szerkesztés) (visszavonás)
 
(Egy közbeeső változat nincs mutatva)
2. sor: 2. sor:
[[Kép:kép.jpg]]
[[Kép:kép.jpg]]
 +
2009.március 31.
 +
 +
1.a Kántorné Ágh Edit tanulásirányítás 16. terem
 +
 +
1.b Biró Zsuzsanna szabadidő 13. terem
 +
 +
2.b Nikodém Mihályné szabadidő 15. terem
 +
 +
4.a Sövegházy Márta szabadidő 21. terem
 +
 +
4.b Bacsák Katalin tanulásirányítás 19. terem
 +
 +
5.a Galata Hajnal tanulásirányítás 132. terem
 +
 +
[[Kép:ca-orig.jpg]]

Aktuális változat

Az 1960-as években Magyarországon Varga Tamás matematikus és munkacsoportja, köztük C. Neményi Eszter jelentős változást eredményező új matematikatanítási módszert dolgozott ki, amelyben a matematikatanulás kezdetét a kisiskolás korra hozta előre. Igen eszközigényes kreatív matematikatanítás ez, mely komoly szervezőmunkát is igényel a tanítótól.Oka ennek az volt, hogy a felmérések azt mutatták, hogy a diákok, bár elég jól számolnak, gondolkodásuk merev, nem elég kreatív, problémafelismerő, -kezelő és -megoldó képességük alacsony színvonalú. Nem szeretik a matematikát, és sok kudarc kíséri a matematikatanulási

Kép:kép.jpg 2009.március 31.

1.a Kántorné Ágh Edit tanulásirányítás 16. terem

1.b Biró Zsuzsanna szabadidő 13. terem

2.b Nikodém Mihályné szabadidő 15. terem

4.a Sövegházy Márta szabadidő 21. terem

4.b Bacsák Katalin tanulásirányítás 19. terem

5.a Galata Hajnal tanulásirányítás 132. terem

Kép:Ca-orig.jpg